رویترز گزارش داد، مایک گریفین، دستیار اول تحقیق و مهندسی پنتاگون و لیزا پورتر، معاون وی ۱۰ ژوئیه سال جاری میلادی از سمت‌هایشان کناره گیری می‌کنند.

گیریفین که از ۲۰۱۸ در این سمت بوده به همراه پورتر در نامه‌ای به کارمندان گفتند که فرصت‌های بخش خصوصی در انتظار آنهاست و به زودی از سمت‌هایشان کناره گیری می‌کنند. فرصت‌هایی پیشنهاد شده و آنها تصمیم گرفته‌اند تا این فرصت‌ها را پیگیری کنند.

این دو نوشتند: مایه افتخار است که در این مدت چند سال در این تیم بوده‌ایم. ما از تلاش و کوشش، صداقت و فداکاری شما در جهت تعالی بخش فناوری پنتاگون در جهت پیشرفت مأموریت‌های تحقیق و توسعه قدردانی می‌کنیم و آرزومند بهترین‌ها برای شما هستیم.

این دو جز مقام‌هایی هستند که در هفته گذشته اعلام کردند استعفا می‌کنند.

کاترین ویلبارگر، سرپرست امور امنیت بین‌المللی وزارت دفاع پس از آن ۱۷ ژوئن استعفای خود را ارائه کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نام وی را از کاندیداهای معاونت امور اطلاعاتی وزارت دفاع حذف کرد.

الین مک‌کاسکر، سرپرست کنترل بخش مالی پنتاگون نیز که دولت ترامپ را بابت توقف کمک به اوکراین زیر سوال برده بود، استعفایش را یک روز پیش از آن تقدیم کرد که کاخ سفید اوایل مارس نام وی را برای این سمت حذف کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.