محمدباقر قالیباف، در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان را به ریاست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب کرد و خطاب به وی اظهار داشت: نظر به تعهد دینی و انقلابی و سوابق پژوهشی، قرآنی و حوزوی، جنابعالی را به عنوان "رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد" مجلس شورای اسلامی منصوب می‌کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار می‌رود با تاکید بر رویکردهای تحول کارآمدسازی، هوشمندسازی و مردمی‌سازی و با بهره‌گیری از دانش‌ها و فناوری‌های جدید نسبت به گردآوری، سازماندهی، پژوهش و اشاعه آثار حقوقی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با تاکید بر اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی، حفظ و نگهداری میراث ملی و ارائه خدمات به نمایندگان مجلس و سایر مراکز، برنامه‌ریزی و اقدام کنید.  

قالیباف خاطرنشان کرد: توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسالت می‌کنم.  

قاسمیان دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف است و پیش از این معاون پژوهش حوزه‌های علمیه استان تهران، استاد دروس عالی حوزه و دوره‌های دکتری دانشگاه و پژوهشگر در حوزه‌های قرآنی، فقهی، اصولی  بوده است.

وی همچنین مؤسس طرح حوزوی و تحولی «مدارس علمیه مشکات»  نیز بوده و سابقه بیش از ۳۰ سال کار جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی و تأسیس قرارگاه جهادی امام رضا(ع) را در کارنامه خود دارد.  

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.