احمد امیرآبادی در همایش شکوه کرامت که امروز به‌منظور تجلیل از خیران استان در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای جهادی، بسیجیان، طلاب، نیروی انتظامی و مدافعین سلامت، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و مسئولین استان درزمینهٔ مقابله با کرونا اقدامات شایسته‌ای انجام می‌دهند.

‌نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه شجاعت و گذشت و ایثار مردم قم شایسته تقدیر است، بیان کرد: باید قدر این مردم را به‌خوبی بدانیم و در خدمت‌گذاری کم نگذاریم چون واقعاً مردم بسیار خوبی داریم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس بیان کرد: مردم قم درصحنه‌های مختلف که نیاز به کمک هست وارد می‌شوند و هرچه که در توان دارند انجام داده و کوتاهی نکرده و اقدام به کمک می‌کنند.

وی گفت: تحریم‌های سخت و ظالمانه‌ای از سوی آمریکا علیه کشورمان اتخاذ و درآمدهای نفتی کاهش پیداکرده است ولی با کمک مردم با سربلندی دولت و ملت ایران از این بحران بیرون می‌آییم، برای مقابله با کرونا نیروهای مسلح ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با همه محدودیت‌هایی که بود وارد صحنه شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعداد افرادی که در آمریکا و غرب مبتلابه کرونا شدند و همچنین تعداد فوتی‌های آن‌ها بسیار بیشتر از کشومان است که این موضوع به خاطر کار جهادی و همبستگی ملت ایران است.

‌امیرآبادی بابیان اینکه اگر تفکر جهادی را برای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم به‌صورت قطع به پیروزی می‌رسیم، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند روحیه جهادی سبب رفع مشکلات می‌شود که نمونه این موضوع را درزمینهٔ مقابله با کرونا مشاهده کردیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: باید روحیه جهادی در همه امور کشور موردتوجه باشد و اگر این‌گونه باشد هیچ نیازی به خارج از کشور نداریم، در زمینهٔ مقابله با کرونا هیچ کشوری به ما کمک نکرد بلکه نیروهای جهادی و جوانان و بانوان وارد صحنه شدند و روحیه جهادی و اراده سبب موفقیت ما شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با کمترین امکانات به مقابله با ویروس کرونا پرداختیم البته تأکید می‌شود فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود و همچنین موارد بهداشتی موردتوجه باشد.

‌نیروهای جهادی و طلاب واقعاً اقدامات بسیار بزرگی را انجام دادند و طلاب با ازخودگذشتگی وارد صحنه شدند و بسیاری از اقداماتی که بسیاری از افراد حاضر نبودند انجام دادند و درزمینهٔ تغسیل و تدفین اموات کرونایی کمک کردند که واقعاً شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت‌ها با سرعت نور است و برای رفع مشکلات کشور باید باروحیه جهادی و انقلابی وجود داشته باشد و با این روحیه می‌توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.