به گزارش فاکس‌نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در مصاحبه‌ای با این شبکه تلویزیونی اعتراف کرد احتمال پیروزی جو بایدن، رقیب دموکرات او در انتخابات ماه نوامبر و شکست خودش وجود دارد.

رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در این مصاحبه گفت: «ممکن است بایدن رئیس‌جمهور بعدی آمریکا شود، چون بعضی‌ها من را دوست ندارند.»

با این حال ترامپ با مطرح کردن ادعاهای دوباره خود درباره جو بایدن گفت: «او اصلاً حرف نمی‌زند. هیچ‌کس حرف‌هایش را نمی‌شنود. وقتی صحبت می‌کند نمی‌تواند ۲ تا جمله کنار هم بچیند.»

ترامپ مدعی شد: «منظورم این است که این آدم بلد نیست حرف بزند. بعد ممکن است رئیس‌جمهورتان شود، چون بعضی‌ها مرا دوست ندارند. تنها کاری که من می‌کنم این است که وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. (!)»

سخنان ترامپ درباره احتمال شکست انتخاباتی در حالی مطرح‌شده اند که نتایج نظرسنجی‌های متعدد، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا را عقب‌تر از جو بایدن، رقیب انتخاباتی‌اش نشان می‌دهند. تازه‌ترین نظرسنجی که توسط نیویورک‌تایمز منتشرشده اختلاف او با بایدن را ۱۴ درصد نشان می‌دهند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این نیز در بحبوحه انتشار کتاب جنجالی جان بولتون در مصاحبه‌ای با این شبکه تلویزیونی، مشاور امنیت ملی سابق خودش را دیوانه خطاب کرد و گفت: «او کارش را خوب انجام نمی‌داد. آدم باهوشی نبود. تیز نبود.»

ترامپ همچنین درباره بولتون مدعی شد: «او تنها کسی است که تا به امروز دیده‌ام، که حتی یک بار لبخند نزده (!) به او گفتم، جان تو اصلاً لبخند می‌زنی؟ این مسئله خودش حرف‌های زیادی درباره یک آدم دارد.»

در همین حال جان بولتون نیز روز گذشته، ترامپ را به نادیده گرفتن هشدار‌ها در خصوص شیوع کرونا متهم کرده بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.