خودروی I Pace جگوار ارتقا یافت +عکس

طبق اطلاعات به دست آمده خودروی I Pace جگوار از بروزرسانی‌های جدیدی برای سال ۲۰۲۱ برخوردار شده است. در بین این اقدامات تغییرات بزرگی بر روی هسته سخت‌افزاری خودرو اجرا نشده در نتیجه مشخصات فنی خودرو همانند قبل باقی خواهد ماند.

برای آن دسته از افرادی که اطلاع کاملی از مشخصات این اتومبیل ندارند، خودروی I Pace با باطری ۹۰ کیلوواتی می‌تواند ۲۹۲ مایل را طی کند. این دستگاه با ۳۹۵ اسب بخار قادر است ۰ تا ۱۰۰ را در ۴.۵ ثانیه طی کند. گفته می‌شود در به‌روزرسانی‌های صورت گرفته خودرو از ویژگی شارژ سریع و همچنین سیستم صوتی تصویری بازسازی‌شده بهره‌مند شده است.

اتومبیل پرچمدار شرکت جگوار و همچنین برنده جایزه برترین خودروی الکتریکی که پیش‌تر با قدرت شارژ ۷ کیلوواتی عرضه می‌شد حالا با سرعت ۱۱ کیلووات شارژ می‌شود. این یعنی خودرو حالا می‌تواند در عرض ۸.۶ ساعت به طور کامل شارژ شود که معادل ۳۳ مایل در ساعت است. با توجه به آن که این مشخصات پیش از این ۱۲.۷۵ شارژ معادل با ۲۲ مایل بر ساعت بود، تغییر جدید ارتقای قابل‌توجه‌ای برای خریداران این خودرو است. البته شایان ذکر است که افراد برای برخورداری صحیح از چنین قابلیتی باید شارژری سازگار و مناسب را در خانه خود جای دهند.

خودروی I Pace جگوار ارتقا یافت

بیشتر بخوانید

  • تصاویر فاش شده از خودرو شاسی بلند جگوار

صفحه‌نمایش کابین خودروی I Pace

همان‌طور که انتظار می‌رفت تغییرات زیادی در کابین اتومبیل صورت گرفته است. این خودرو همانند اتومبیل Land Rover Defender حالا از یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی HD بهره‌مند است که در کنار صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی I Pace قرار دارد. این سرویس دیجیتال دارای قابلیت پشتیبانی از eSIM است که مجهز به فناوری 4G هستند. با توجه به این ویژگی، خودروی مذکور همیشه در حالت آنلاین به سر می‌برد که به افراد پردازشی سریع‌تر را پیشنهاد می‌دهد. سیستم جدید قرار گرفته بر روی خودرو همچنین مجهز به یک فناوری خود آموز است که نزدیک‌ترین ایستگاه‌های شارژ را به رانندگان نشان می‌دهد. گفتنی است در این اطلاعات میزان هزینه احتمالی برای شارژ کامل و همچنین مدت زمان لازم برای آن لحاظ شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.