ماموستا هاشم نوری امام جمعه اهل سنت قروه گفت: همزمان با تشکیل انقلاب اسلامی، دشمنان گروهک‌هایی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کردند تا به خیال خام خود زمینه فروپاشی انقلاب ما را فراهم سازند.

او افزود: این گروهک‌ها در همان سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی با ورود به مناطق مختلف به ویژه در نقاط مرزی کشور خسارت‌های بسیاری را به کشور وارد کردند و مانع از پیشرفت این مناطق شدند.

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: این مدعیان دروغین حقوق کرد در طول این سال‌ها با حمایت استکبار جهانی و دشمنان ایران با انجام برخی حرکت‌ها همواره سعی در ایجاد ناآرامی در منطقه و ضربه‌زدن به مردم را داشته‌اند.

ماموستا نوری افزود: رزمایش «اقتدار شهدای مسلمان کرد» نیروی زمینی سپاه در سه شهرستان کردستان جدای از ارتقای سطح امنیت منطقه و استان کردستان، زمینه‌ساز ایجاد زیرساخت‌ها و کمک به توسعه و پیشرفت و آبادانی است.

او خاطرنشان کرد: سپاه با اجرای این رزمایش نشان داد مملکت دارای امنیت و اقتدار است و کسانی که قصد تعرض را دارند حساب کار دستشان آمد که هیچ روزنه‌ای برای ورود ندارد.

امام جمعه اهل سنت قروه تصریح کرد: برگزاری این رزمایش رعب و وحشت به دل دشمنان و گروهک‌های ضدانقلاب انداخت و از سوی دیگر این پیام را برای دشمنان بیرون از مرز‌ها دارد که با کسانی که بخواهند امنیت ما را مورد هدف قرار دهند به شدت برخورد خواهد شد.

ماموستا نوری همچنین برگزاری این رزمایش را جدای از نمایش قدرت و اقتدار نظامی و دفاعی نیرو‌های سپاه پاسداران، عامل ارتقای احساس امنیت در منطقه دانست.

او عنوان کرد: امنیت یکی از مهم‌ترین سرمایه‌ها و مولفه‌ها برای پیشرفت و آبادانی است که مورد تاکید دین اسلام بوده و امروز بحث امنیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.