صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی پنج روز آینده در بعضی ساعات در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل و طی ساعات بعد ازظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه شنبه (۱۰ تیر) علاوه براین مناطق در خراسان شمالی و گلستان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

ضیاییان با اشاره به این که دریای خزر امروز ( ۷تیر) مواج است، اظهارکرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید ادامه دارد و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۸ تیر) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و پس فردا (۹تیر) نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.