احمد حکیمی، دبیرکل حزب اراده ملت و رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره استعفای محمدرضا عارف از ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: مدت زیادی است که دیگر به جلسات شورای عالی سیاست گذاری نمی‌روم و امروز از استعفای عارف باخبر شدم.

وی در واکنش به ادعای استعفای عارف در اسفند ۹۸ و اطلاع شورای هماهنگی از این موضوع نیز گفت: محمدی نماینده انجمن اسلامی معلمان در جلسه پیشین شورای هماهنگی اصلاحات حضور داشت اما مطلبی درباره استعفای محمد رضا عارف مطرح نکرد و ما تا امروز اطلاع نداشتیم.

دبیرکل حزب اراده ملت در پاسخ به این سوال که ادامه فعالیت شورای عالی سیاست گذاری به چه شکل خواهد بود، گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نهاد بالادستی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان است و تصمیم گیری درباره استمرار فعالیت این مجموعه با شورای هماهنگی است.

وی افزود: با این حال بررسی استعفای رئیس و نایب رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان وظیفه شورای هماهنگی نیست و این موضوع باید در جلسات خودشان بررسی شود.

حکیمی پور درباره زمان تشکیل جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: جلسه این شورا طبق روال فردا (یکشنبه) و با حضور اکثریت اعضا برگزار خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.