«ابراهیم صادقی» روز یکشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های استقلال و سایپا اظهار داشت: خوشحالم بعد از چهار ماه دوباره می‌توانیم فوتبال بازی کنیم. تیم جوانی وارد لیگ کرده‌ایم و تا اینجای کار از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم اما در نتیجه‌گیری خوب نبودیم.

وی افزود: به تیم خودم ایمان دارم. در پنج هفته گذشته هم خوب تمرین کرده‌ایم و فردا حریف سرسختی برای استقلال خواهیم بود.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سووال که آیا نگران عملکرد داور در مسابقه فردا نیستید؟ گفت: داوران قشر زحمتکش و مظلوم فوتبال ایران هستند. در نیم‌فصل اول به خاطر اشتباهات داوران ضربات زیادی خوردیم اما نگران این مساله نیستم چون به داوران ایران ایمان دارم.

وی درباره مصدومیت یکی از بازیکنان سایپا خاطرنشان کرد: «امیرحسین حسینی» به دلیل پارگی رباط صلیبی این فصل را از دست داده است. وقتی تعطیلی طولانی‌مدت می‌شود، طبیعی است که احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد می‌شود.

صادقی درباره غیبت تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به دلیل مصدومیت و محرومیت گفت: استقلال همیشه تیم بزرگی است و بازیکنانی که جایگزین غایبین می‌شوند هم بازیکنان خوبی هستند. تلاش ما این است که اول بازی خوبی ارائه کنیم و سپس به دنبال کسب امتیاز باشیم.

وی درباره غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: فوتبال با حضور تماشاگران معنا دارند اما اینکه تماشاگران تیم‌های بزرگ نیستند به سود ماست. با این وجود امیدوارم بیماری کرونا از بین برود و تماشاگران وارد ورزشگاه‌ها شوند.

سرمربی سایپا درباره ابتلای یکی از بازیکنان این تیم به بیماری کرونا گفت: تاکنون چهار مرحله آزمایش کرونا دادیم. در مرحله نخست نتیجه آزمایش یکی از بازیکنان مثبت بود که ۱۴ روز قرنطینه شد. در مرحله دوم و سوم هیچ مورد مثبتی نداشتیم اما پنجشنبه چهارمین آزمایش را هم دادیم که نتیجه آزمایش یک بازیکن مثبت بود. این بازیکن که نمی‌توانم نامش را بگویم قرنطینه شده است ولی هیچ علائم ظاهری بیماری را ندارد و تا آخرین روز هم با قدرت در کنار بازیکنان تمرین می‌کرد.

دیدار استقلال و سایپا از ساعت ۲۱ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. این بازی از هفته ۲۲ لیگ برتر ایران است. استقلال با ۳۶ امتیاز در رده ششم قرار دارد و سایپا با ۱۹ امتیاز چهاردهم است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.