به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ علی محمدی در این باره اظهار داشت : ساعت ۷ صبح روز گذشته وقوع یک فقره آتش سوزی در بوستان نهج البلاغه واقع در شمال غرب شهر تهران به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به همراه عوامل آتش نشانی به محل حادثه اعزام و پس از اطفاء حریق به بررسی موضوع پرداختند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بررسی اولیه ماموران کلانتری نشان از این داشت که ۸۰۰ متر مربع از مراتع و فضای سبز این بوستان دچار حریق شده و در ادامه به ظن عمدی بودن آتش سوزی به علت و شناسایی عامل یا عاملان آتش سوزی پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه دو متهم شناسایی و برای بررسی های دقیقتر هر دو عامل آتش سوزی با هماهنگی های قضائی به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند، افزود: در تحقیقات پلیسی، عمدی بودن این آتش سوزی قوت گرفت و در ادامه متهم اصلی پرونده شناسایی شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی ادامه داد: صبح امروز هفدهم تیرماه متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش در حوالی خیابان ستارخان با هماهنگی های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و هر سه متهم به بزه ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف و علت آن را خودنمایی اعلام کردند.

محمدی با اشاره به اینکه هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان داشت : پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.