۲ تیم فوتبال استقلال و تراکتور در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ نوزدهم به مصاف هم رفتند که تقابل ۲ تیم در پایان نیمه نخست با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

استقلال بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در همان ثانیه‌های اول فرصت داشت که توسط شیخ دیاباته به گل اول بازی دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

پس از این گل این تراکتوری‌ها بودند که بازی را در دست گرفتند و حتی در دقیقه ۱۰ هم می توانستند توسط انصاری به گل برسند اما واکنش به موقع حسینی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. پس از این فرصت بازی با سرعت بیشتری پیش رفت و تیم ها به خوبی توپ را تا پشت محوطه جریمه حریف می‌آوردند اما بی‌دقتی در پاس‌های آخر باعث شد تا فرصت جدی روی دروازه‌ها به وجود نیاید.

از دقیقه ۳۰ به بعد این بازیکنان استقلال بودند که صاحب توپ و میدان شدند و چندین بار هم روی دروازه مظاهری خطرآفرین شدند اما دفاع خوب تراکتوری‌ها مانع از گلزنی قایدی و هم‌تیمی‌هایش شد.

پس از این باز هم دو تیم بازی هجومی را به نمایش گذاشتند اما مدافعان هر دو تیم روز خوبی را پشت سر گذاشتند و مانع به ثمر رسیدن گلی در این نیمه شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.