به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در متن حکم محمدمهدی دادمان برای انتصاب دستیار ویژه رئیس حوزه هنری آمده است:

«برادر فرهیخته، جناب آقای سیدامین باطنی

 هنر در معنای راستین آن، جوشش شعور باطنی انسان و تجلی پیوند ذاتی او با حقیقت عالم وجود است و حوزه هنری از پیوند ولایی مردان و زنانی شکل گرفت که جان‌هایشان را منزل روح خدا خواسته، جهاد را شیوه زیستنِ خود اختیار کرده و هنرِ متعهد به حقیقت را آفریده‌اند. در فصل نو از تعالی این شجره، باری بر دوش بنده است که جز با همراهی همراهان صدیق، مجاهد و مؤمن به این آرمان، به سرمنزل مقصود نخواهد رسید. نقش مؤثر در این حوزه از آن‌ کسی است که این معنا را به عمق جان دریافته و بر محوریت انسان هنرمند در بالندگی این نهاد اجتماعی معظم واقف باشد.

 بر همین اساس از جنابعالی که دارای روحیه انقلابی، شایستگی‌های علمی و عملی و آشنا با ظرایف و لطایف جهان هنر و ادبیات هستید، می‌خواهم تا به‌عنوان «دستیار ویژه»، بنده را در انجام این وظایف خطیر یاری رسانده و به‌صورت ویژه، برنامه‌ای جامع برای تعالی شبکه انسانی حوزه هنری انقلاب اسلامی ارائه کنید.

 شرط توفیق در پی‌گیری مأموریت‌های محوله، ابتناء بر رویکردهای تحولی و ارتباط مؤثر با بدنه گسترده جبهه هنر و اندیشه انقلاب اسلامی است.

 امید که با توکل به حضرت حق، توسل به وجود مقدس امام عصر عجل الله تعالی فرجه‌الشریف و دعای ایشان، همگی در انجام وظایف و تکالیف خویش موفق و مؤید شویم.

محمدمهدی دادمان

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی»

سیدامین باطنی، متولد ۱۳۶۸، طلبه حوزه علمیه تهران، فارغ‌التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، دانش‌آموخته رشته جامعه‌شناسی دانشگاه تهران، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و دبیر ادبیات است.

باطنی پیش‌تر دستیار ویژه قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.