درنامه‌ای که باشگاه پارس جنوبی به حیدربهاروند سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال فرستاده به ماجرای امتناع استقلال از بازی و حضور داوران و ناظران در زمین مسابقه اشاره شده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: پس از بررسی‌های انجام شده طبق جدول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تعداد بازیکنان و کادر استقلال ۴۳ نفر است و طبق پروتکل ابلاغی نفرات مبتلا به ویروس کوید-۱۹ کمتر از مقدار تعیین شده ۲۵ درصد است.

پارس جنوبی از سرپرست ریاست فدراسیون خواسته است که پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع دهد.

اعتراض باشگاه پارس جنوبی جم به رای کمیته انضباطی

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در همین زمینه به ورزش سه گفته است، روز گذشته به صورت حضوری به فدراسیون فوتبال رفتم و توضیحاتی را ارائه کردم. الان هم در حال جمع‌آوری مستندات لازم و جدیدی هستیم. ما فهرست بازیکنان استقلال را داریم، مکاتباتی که برای کنسل کردن بازی داشتند و فدراسیون موافقت نکردند را داریم و درباره بازیکنان کرونایی استقلال هم مسائل جدیدی را به استیناف طی یکی، دو روز آینده ارائه می‌کنیم تا بتوانیم حقمان را بگیریم.

بهرام رضاییان در پاسخ به این پرسش که چقدر امید دارد استیناف حکم صادر شده درباره بازی با استقلال را برگرداند، تاکید کرد: ما به عدالت کمیته استیناف و اعضای محترمش امید داریم و انشاالله با مستنداتی که در اختیارشان می‌گذاریم چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

افاضلی استعفایش را به ما نداده است

رضاییان درباره استعفای هومن افاضلی از سرمربیگری پارس جنوبی هم بیان کرد: آقای افاضلی استعفای خود را در رسانه‌ها بیان کردند و هیچ مکاتبه رسمی در این خصوص با ما نداشته است. او گوشی تلفنش را هم از دسترس خارج کرده و هیچ خبری از او نداریم.

او تاکید کرد: به هر حال افاضلی با ما قرارداد دارد و انتظارمان این است که به این قرارداد پایبند باشد و کارش را جلو ببرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.