این هفته در باکس ساعت ۱۳ که به فیلم‌های سینمایی ایرانی و تلویزیونی اختصاص دارد به ترتیب از شنبه ۲۸ تیرماه تا جمعه ۳ مرداد فیلم‌های با هم در خانه، مامان بهروز منو زد، لبخند ماهی‌ها، شعری برای قاسم، مادر زن سلام، خاطره بازی و غریبانه پخش خواهد شد.

فیلم‌های ویژه تابستانی این شبکه به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت ۱۵ شامل بادیگارد محبوب من، دوباره زندگی، لمس کردن اسب‌های وحشی، افسانه درخت، یواش یواش بگو، موگلی و پایان راه می‌شود.

این هفته شبکه نمایش به ژانر زندگینامه می‌پردازد که علاقمندان به فیلم‌هایی با این ژانر می‌توانند از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ فیلم‌های کمال الملک، تام ادیسون جوان، ایستاده در غبار، ذهن زیبا، اسنودن، گاندی و ورونیکا گورین را از شبکه نمایش ببینند.

این هفته در بخش صحنه گران، شبکه نمایش به مرور آثار انیو موریکونه، نابغه موسیقی فیلم که اخیرا درگذشت می‌پردازد و منتخبی از فیلم‌هایی که موسیقی وی را دارند پخش می‌شود.

بینندگان در بخش فیلم‌های جذاب شبکه نمایش می‌توانند از شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ فیلم‌های ای ایکس ال، دادگاه، ربودن آقای هاینس، ساعت شلوغی ۱، کشش، آقای تشویق و خبر چین را تماشا کنند.

فیلم‌های کلاسیک شبکه نمایش از شنبه تا جمعه فیلم‌های گرداب، بانی لیک گم شده، ساعت ناامیدی، درسواوزلا، دو پلیس زبل، مرد خشمگین ۱۲ و آخرین موج را در ساعت یک بامداد پخش می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.