متاسفانه یک نوزار دو روزه در گناباد، جان خود را بخاطر ابتلا به کروناویروس از دست داده و به یکی از کوچکترین قربانی کروناویروس در دنیا تبدیل شده است.

پس از ابتلای یک کودک ۳۵ روزه به کرونا در گناباد این بار کودک دو روزه‌ که تست کرونای وی نیز مثبت بود در گناباد جان خود را از دست داد.مادر این کودک که در هفته‌های آخر بارداری در عروسی شرکت کرده بود به کرونا مبتلا می‌شود و پس از بررسی پزشکان به دلیل شروع پروسه زایمان، تشخیص زایمان پیش از موعد داده شده و به دلیل طولانی شدن و عدم پیشرفت زایمان کودک با سزارین اورژانسی متولد می‌شود و از همان ابتدای تولد متاسفانه نوزاد با سیانوز شدید و با آپگار بسیار پائین متولد شده است و پس از انجام آزمایش های مربوطه مشخص می‌شود که تست کرونای نوزاد نیز مثبت است.

حدود یک ماه پیش گاردین گزارش داده بود که کوچکترین قربانی کرونا در انگلیس نوزادی ۱۳ روزه بوده است که بخاطر ابتلا به کرونا فوت کرده است، به جز او کودکی سه روزه هم در ویلز به دلیلی مشابه فوت کرده بود، البته ابتلا به کروناویروس دلیل ثانویه مرگ این نوزاد و دلیل اصلی مرگ او عدم ارسال اکسیژن به مغز اعلام شد. براساس گزارش ایندیپندت یک نوزاد یک روزه در لوئیزیانای آمریکا هم به دلیل ابتلا به کروناویروس فوت کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.