دارو بوشیچ درباره اینکه اگر باشگاه پرسپولیس تا ۱۶ مرداد (۶ آگوست) مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت نکند، با محرومیت از فعالیت در سه پنجره نقل و انتقالاتی  مواجه می‌شود، اظهار داشت: این موضوع قطعی است و ما کپی این رای که برای باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال ایران و AFC ارسال شده است، را داریم.

وی درباره دلیل تمدید مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب موکلش توضیح داد: فیفا همیشه در سعی و تلاش است که انعطاف پذیر باشد. مبلغ مطالبات برانکو زیاد است و به همین دلیل فیفا وقت بیشتری را برای کمک به باشگاه جهت انجام تعهداتش می‌دهد.

وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس درباره اینکه آیا پیشنهادات این باشگاه را برای پرداخت مطالبات برانکو قبول می‌کند یا خیر، گفت: آنها یک ماه قبل چیزی را پیشنهاد کردند. اما این پیشنهاد قابل قبول نبود.

بوشیچ ادامه داد: فیفا وقتی می‌بیند باشگاه قصد ندارد در زمان مشخصی،‌ مبلغ را پرداخت کند، مجازات هایی را اعمال خواهد کرد که اولین آن، ممنوعیت نقل و انتقالات با زمان جدیدی برای پرداخت پول است. البته در صورت عدم پرداخت، مجازات‌های بیشتر و بیشتری اعمال می‌شوند.

وی افزود: معضل باشگاه مدیریت عمودی (از بالا به پایین) است. چگونه ممکن است رئیس باشگاه بدون مصوبه هیات مدیره حق داشته باشد قرارداد میلیونی (سنگین) امضا کند. هیات مدیره هم قبل از اطمینان از بودجه باشگاه و حامیان مالی، نمی‌تواند قراردادهایی با ارقام بالا را تصویب کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.