طی عملیاتی ضربتی توسط پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان دزفول با نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان هیجده سارق مسلح که اقدام به سرقت سازمان یافته از منازل و خودروهای شهروندان دزفول کرده بودند به همراه یک مالخر دستگیر شدند.

منصور محمدی خباز دادستان شهرستان دزفول در خصوص دستگیری این سارقان و زورگیران مسلح، اظهار کرد: پیرو شکایات متعدد شهروندان در خصوص سرقت و زورگیری مسلحانه و سازمان یافته از منازل و خودروها، شناسایی سارقین در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات ویژه پلیسی و اطلاعاتی در عملیاتی همزمان و ضربتی ظرف کمتر از یک هفته هیجده سارق و زورگیر مسلح و یک مالخر توسط پلیس آگاهی دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی افزود: افراد دستگیر شده تماما بزهکاران سابقه داری هستند که به وسیله سلاح گرم و سرد اقدام به سرقت از چندین منزل، پنج خودرو  کرده و دهها فقره سرقت به عنف و زورگیری از شهروندان در مناطقی مثل کوی آزادگان، بلوار شهید دانش، مقاومت ها و چندین نقطه دیگر شهر انجام داده اند.

دادستان شهرستان دزفول گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان هفت قبضه اسلحه شکاری، چهار قبضه سلاح جنگی، مقادیری فشنگ جنگی و شکاری،انواع سلاح و مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات متعلق به مالباختگان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی دزفول جهت رفاه حال شهروندان و تامین امنیت شهرستان بدون مماشات با مخلان امنیت  عمومی و هنجارشکنان که به هر طریق موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت می‌شوند، برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

منصور محمدی خباز بیان کرد: پرونده این سارقان جهت بررسی و تکمیل تحقیقات به بازپرس ویژه جرائم خاص، جناب آقای مخمل زاده ارجاع شده است و به زودی پس از تکمیل تحقیقات، پرونده این سارقان خشن جهت صدور حکم به دادگاه ارجاع خواهد شد.

محمدی خباز ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه فرماندهی و پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی و پلیس آگاهی دزفول از ارتباط خوب و اقدامات هماهنگ نیروی انتظامی با دستگاه قضا ابراز تقدیر و تشکر کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.