روح الله متفکر آزاد تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

سلمان ذاکر به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی: علت عدم تصویب تشکیل منطقه آزاد تجاری گمرک سرو چیست؟ به رئیس جمهور و وزیر ورزش: لزوم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان و تخصیص بودجه لازم برای آن. لزوم تسریع در تأمین مالی و پرداخت وام ازدواج جوانان.

عباس مقتدایی به رئیس جمهور: ضرورت فعال سازی دیپلماسی تجاری جمهوری اسلامی ایران و اعزام رایزنان بازرگانی مجرب به کشورهای هدف.

حسن نوروزی به وزیر کشور: لزوم جلوگیری از تصاحب ده‌ها هکتار اراضی موسوم به شفق در نسیم شهر. به وزیر علوم: لزوم تکمیل دیوارکشی دانشگاه‌های پیام نور بهارستان و رباط کریم.

رضا آریان پور به وزرای جهاد کشاورزی، وزیر نیرو و وزیر کشور: لزوم تسریع در رسیدگی به مناطق سیل زده استان گلستان و جبران خسارات ایجاد شده.

علی اصغر عنابستانی به همراه ۵۴ تن از نمایندگان به وزیر اقتصاد: لزوم بخشش سود و جریمه تأخیر تسهیلات بانکی در مشاغل آسیب دیده از کرونا.

مهدی طغیانی به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم تسریع در قیمت‌گذاری فولاد، گرانی محصولات فولادی و پرهیز از تغییرات ضرایب و سهم زنجیره تولیدی محصولات فولادی.

مهدی سعادتی به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و نیرو: لزوم توجه ویژه به موضوع صدور مجوز برای کشاورزان جهت تأمین سهمیه سوخت.

کمال علیپور خنکداری به وزیر تعاون: لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان و عدم تسلط مدیریتی مدیرکل تأمین اجتماعی استان در اداره امور و رفع مشکلات مردم . به وزیر کار: درباره علت بی‌توجهی اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران به بیمه کارگران و عدم رعایت نظام پرداختی حقوق به آنها.

رجب رحمانی به همراه ۱۵ تن از نمایندگان دیگر به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، خارجه و کشاورزی: لزوم اقدام فوری در خرید کشمش باغداران استان قزوین بر اساس گرانی نهاده‌های کشاورزی و هزینه‌های داشت و برداشت.

نصرالله پژمان فر به وزیر تعاون: لزوم تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دام پزشکی کشور و سازمان زندان‌ها.

احمد مرادی به وزیر میراث فرهنگی: لزوم جبران خسارت ناشی از آتش سوزی غرفه‌های صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار در محل معبر هندوها واقع در شهر بندرعباس.

 

 علی بابایی کارنامی به وزیر علوم: لزوم پیگیری پرداخت مطالبات ۳۸۰ میلیارد ریالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر.

منصور آرامی‌ به وزیر امور اقتصاد و دارایی و وزیر کشور: لزوم تعیین تکلیف شناورهای تجاری مستقر در بندر بهمن منطقه آزاد قشم.

ابراهیم رضایی به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: لزوم اجرایی قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی کشور، انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی و سازمان زندان‌ها. تخصیص حق نوار مرزی بهرفرهنگیان.

عادل نجف‌زاده به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم بازشدن معبر تجاری در منطقه الند در نقطه مرزی ایران و ترکیه در شهرستان خوی. به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به تعطیلی مرکز پژوهش زنبورداری خوی.

حبیب الله دهمرده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: وضعیت معیشت مردم سیستان را پیگیری کنید.

سید محمد مولوی و ۱۵ نماینده دیگر به وزیر اقتصاد: علت تعطیلی و از رونق خارج شدن آبادان، اروندکنار و خرمشهر چیست؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.