آخرین ساخته سام کلانتری، از امشب (چهارشنبه، اول مردادماه) در  پردیس نماوا و سینمای آنلاین فیلیمو به صورت آنلاین اکران خواهد شد.

مخاطبان می‌توانند از امشب بدون نیاز به حضور در سالن‌های سینما و تنها با تهیه یک بلیت، همراه با اعضای خانواده به تماشای جایی برای فرشته‌ها نیست، بنشینند.

اکران آنلاین یک مستند داستانی برای اولین بار است که در ایران انجام می‌شود و این فیلم که پیش از این در گروه سینماهای هنر و تجربه اکران شده قرار است به عنوان متفاوت‌ترین اکران آنلاین، در پلتفرم‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا عرضه شود.

محمد شکیبانیا، یکی از تهیه‌کنندگان این اثر اعلام کرد: «با توجه به اوج گیری مجدد کرونا فکر می‌کنم، تصمیم خوبی بود که خانواده‌ها بدون نگرانی و با هزینه بسیار کمتری در کنار هم از دیدن این فیلم لذت ببرند.» شکیبانیا در ادامه گفت:«یکی از بزرگترین دستاوردهای این فیلم جذب اسپانسر در شرایط کنونی اکران است؛این حرکت، اتفاق بسیار خوشحال کننده‌ای برای کل سینمای مستند  ایران محسوب می‌شود و نشان می‌دهد اگر سینمای مستند ما همانند سینمای داستانی جذاب و دغدغه‌مند ساخته شود، می‌تواند حامی مالی هم داشته باشد.»

«جایی برای فرشته‌ها نیست»، پرجایزه‌ترین مستند سال ۹۸ بوده که به سرگذشت پرماجرای تیم دختران اسکیت‌هاکی ایران می‌پردازد و علاوه بر دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فجر، در جشنواره سینما حقیقت نیز، عنوان چهار جایزه مهم این جشنواره ازجمله «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» و بهترین کارگردانی بخش بین‌الملل را به دست آورده است.

 محمد شکیبانیا و محسن‌شاه‌محمدمیراب تهیه‌کنندگی این اثر را به عهده داشته‌اند. این فیلم محصول مشترک موسسه فرهنگی‌هنری تنجرین و مرکزگسترش سینمای مستند و تجربی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.