نشریه «ojogo» پرتغال در گزارشی جزئیات اتفاقات رخ داده برای مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم آوس پرتغال را تشریح و به نقل از یک ایرانی تاکید کرد که قرارداد محمدی با آوس فسخ نشده است.

این روزنامه ابتدا نوشت: «محمدی روز جمعه به هم تیمی ها، مسئولان باشگاه و کادر فنی اعلام کرد که دیگر با تیم آوس تمرین نمی کند. او از آن زمان حتی برای بازی شب گذشته با بنفیکا به تیم بازنگشته است. آنچه که می تواند در پایان فصل بهترین معامله برای باشگاه آوس باشد، ممکن است به کابوس دیگری تبدیل شود.»

در همین زمینه، مرتضی طالقانی تاجر ایرانی در پرتغال که ظاهرا نماینده محمدی هم محسوب می شود، گفت: «محمدی در نقل و انتقالات ژانویه چند پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت بماند و به تیم کمک کند. با اینکه شرایط خوب نیست اما محمدی به خاطر پول تیم را ترک نکرد و تمام تلاش خود را برای آوس انجام داد. دلیل اینکه او در چند روز گذشته هم تمرین نکرد مشکلات و اختلافاتی است که بین مهرداد، ایجنت و باشگاه وجود دارد.» 

ojogo در ادامه نوشت: «محمدی از طریق نماینده خود به روزنامه ما اطلاع داد که هنوز فسخ قرادادش را با باشگاه آوس رسمی نکرده است.»

طالقانی ادامه داد: «ما هنوز قرارداد با آوس را فسخ نکرده ایم اما تا پایان این هفته تصمیم خواهیم گرفت. در طول فصل، مهرداد پولش را دیر دریافت کرد و هنوز بخشی از دستمزدها پرداخت نشده است. این درست نیست که می گویند قرارداد مهرداد برای چند ماه پرداخت نشده است. در حال حاضر این بازیکن باید بخشی از حقوق ماه گذشته خود را دریافت کند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.