این فیلم که به تازگی حضور خود را با کسب جایزه بهترین بازیگر زن برای «لعیا زنگنه» از جشنواره Italian Film Days پایان داده بود، حالا در یازدهمین حضور جهانی خود در ایالت کانزاس آمریکا روی پرده خواهد رفت.

«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به تهیه‌کنندگی «محمدرضا شرف‌الدین» و با بازی «لعیا زنگنه» به زودی و پس از اخذ مجوزهای لازم، اکران داخلی خود را آغاز خواهد کرد.

در خلاصه داستان این فیلم که لعیا زنگنه به عنوان تنها بازیگر فیلم در آن نقش‌آفرینی می‌کند، آمده است: «هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود طعمه ماهی می‌گردد و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود و اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود، "زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند" آغاز می‌گردد».

نویسنده فیلمنامه امیراطهر سهیلی و حسام سامری‌زاده، تدوین‌گر حسن حسن‌دوست، مدیر فیلم‌برداری علی عظیم‌زاده، مدیر تولید حسین رستم‌پور، طراح صحنه میثم نویریان، طراح لباس محبوبه سلطانی، مدیر جلوه‌های ویژه علی ابراهیمی ثانی، مدیر چهره‌پردازی امید گلزاده، مجری چهره‌پردازی رعنا فلاحیان و صدابردار محسن طیبی است.

موسیقی این فیلم با میلاد قنبری، صداگذاری حسن مهدوی، مدیریت دوبلاژ محمدرضا صولتی، طراحی گرافیک سینا افشار و تدارکات با حامد نسطورپور طهرانی است. همچنین دستیار اول کارگردان حسام سامری‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی رضا شریفی، منشی صحنه مهتاب شهرابی، روابط عمومی علیرضا گران‌پایه، عکاس اردلان آذرمی، دستیار فیلمبردار مهدی حسینی و مدیر صحنه فرهاد رضایی هستند.

گروه کارگردانی این فیلم سینمایی را نیز مهتاب جامعی و مسعود زرگران و سرمایه‌گذاران را امیر اطهر سهیلی و جواد نظری تشکیل می‌دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.