در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی که قضاوتش را رضا کرمانشاهی بر عهده داشت، در اوایل کار در میانه میدان در جریان بود و بازیکنان دو تیم یکدیگر را محک زدند.

اولین موقعیت بازی را علی شجاعی از تیم نساجی به ثبت رساند و این بازیکن در دقیقه ۷ با نفوذ از سمت چپ، شوتی را روانه دروازه استقلال کرد که راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۱۰ میلیچ با نفوذ خود به محوطه جریمه نساجی به دروازه شاگردان محمود فکری هجوم برد که شوت او را علیرضا حقیقی موفق شد دفع کند.

در ادامه دو تیم در سعی کردند تا موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند اما تلاش و نفوذهای نصفه و نیمه دو تیم راه به جایی نبرد.

جدی ترین موقعیت این بازی در دقیقه ۲۱ رخ داد، توپ ربایی علی کریمی از بازیکن نساجی، مهدی قایدی را صاحب یک موقعیت تک به تک با دروازه بان کرد و این بازیکن بوشهری نتوانست از این فرصت استفاده کند و علیرضا حقیقی موفق شد این توپ را دفع کند.

دقیقه ۳۰ مهدی قایدی با نفوذ خود از سمت راست محوطه جریمه، توپ را به دست فرشید اسماعیلی رساند و شوت این بازیکن کم جان بود و حقیقی را توپ را به راحتی مهار کرد.

پس از توقف سه دقیقه ای بازی در دقیقه ۳۰، بازی در میانه میدان در جریان بود که در دقیقه ۳۸ مهدی قایدی با نفوذ خود به محوطه جریمه استقلال، توسط بازیکن نساجی نقش زمین شد و داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد و  این ضربه پنالتی را دیاباته در دقیقه ۴۰ به گل اول استقلال تبدیل کرد.

یک دقیقه بعد، محمد میری با یک شوت دیدنی از میانه میدان، دروازه استقلال را باز کرد تا شادی آبی پوشان ادامه دار نباشد و بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل دوم بی ثمر بود تا نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در این بازی داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال جهت روحیه دادن به هم تیمی‌هایش وارد ورزشگاه آزادی شد.

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال با همراهی مهندس عبدیان عضو هیات مدیره، مهدی نوروزی معاون اقتصادی و محسن خمارلو معاون فرهنگی و ارتباطات و کاظم قیم مدیر بین الملل باشگاه استقلال، مصاف با نساجی را از نزدیک تماشا کردند.

سکوهای ورزشگاه آزادی با طرح های موزاییکی برای بازی با نساجی آماده شده بود.

در این دیدار، بازیکنان ذخیره استقلال و نساجی جهت رعایت فاصله اجتماعی، در طبقه اول سکوی تماشاگران حضور داشتند و کادر فنی در صورت نیاز، بازیکنان را برای گرم کردن یا ورود به بازی صدا می زنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.