بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده توسط شبکه «فاکس نیوز»، بایدن در ایالت میشیگان با ۹ درصد اختلاف (۴۹ به ۴۰) از ترامپ پیشی گرفته است که نسبت به نظرسنجی انجام شده در ماه آوریل ۱ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که ۱۱ درصد از ساکنین میشیگان هنوز تصمیمی قطعی برای انتخاب نامزد مورد نظر خود نگرفته‌اند.

در ایالت میشیگان، بیشترین طرفداران بایدن را رنگین‌پوستان، زنان، رأی‌دهندگان مستقل، سنین بالای ۶۵ سال و ساکنین حومه شهرها تشکیل می‌دادند. در حالی که محبوبیت ترامپ بین سفیدپوستان فاقد مدرک دانشگاهی در این ایالت ۱۰ درصد بیشتر از بایدن بود.

 از سوی دیگر در ایالت مینه‌سوتا، بایدن با ۱۳ درصد اختلاف از ترامپ پیش افتاده است (۵۱ به ۳۸). در این ایالت، برتری بایدن را زنان، سفیدپوستان دارای تحصیلات دانشگاهی  و ساکنین حومه شهرها تشکیل دادند. در حالی که ترامپ در میان مردان (۴ درصد)‌ و سفیدپوستان فاقد مدرک دانشگاهی (۲ درصد) محبوبیت بیشتری داشت.

در ایالت حساس و کلیدی پنسیلوانیا نیز بایدن با اختلافی ۱۱ درصدی از ترامپ پیش افتاده است (۵۰ به ۳۹). این در حالی است که پیشتازی بایدن از ترامپ در ماه آوریل ۸ درصد بود.

از میان شرکت‌کنندگان اهل پنسیلوانیا، سنین زیر ۳۵ سال، ساکنین حومه شهرها و زنان بیشترین سهم را در برتری بایدن نسبت به ترامپ داشتند و محبوبیت ترامپ تنها در میان جمعیت روستایی و سفیدپوستان فاقد مدرک دانشگاهی در این ایالت برتری داشت.

ترامپ در انتخابات سال ۲۰۱۶، «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات خود را در پنسیلوانیا با اختلاف کمتر از یک درصد شکست داده بود.

پیش از این، نظرسنجی انجام شده در ایالت کلیدی فلوریدا توسط موسسه «کویینیپیاک»، نشان داد بایدن ۱۳ درصد از نامزد جمهوری‌خواه خود پیش افتاده است.

طی ماه‌های اخیر، عواملی نظیر تعلل و کم‌کاری دولت در کنترل شیوع ویروس کرونا در آمریکا، سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی و افزایش چند ده میلیون نفری بیکاران آمریکایی، محبوبیت ترامپ در این کشور را به شدت کاهش داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.