خبرنگار المیادین به نقل از برخی منابع اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی پس از آگاهی از اینکه حزب الله تصمیمش را(برای واکنش نشان دادن به شهادت علی کامل محسن از رزمندگان خود در سوریه) حتمی کرده، دست به اقداماتی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی زده است.

این منابع اعلام کردند: ارتش رژیم صهیونیستی، اقدامات و جنبش و جوش نیروهای حزب الله را رصد کرده است اما از نحوه واکنش اطلاعی ندارد و مشوش است.

گفتنی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه گذشته از افزایش نگرانی و ترس مقامات این رژیم از پاسخ جنبش حزب‌الله به شهادت یکی از نیروهایش خبر داده و اعلام کرده بودند: به محض اینکه حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای از شهادت یکی از رزمندگان خود در سوریه به نام «علی کامل محسن» خبر داد، دستگاه‌های امنیتی این رژیم سطح آمادگی خود را از ترس پاسخ حزب‌الله بالا بردند. بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که حزب‌الله به شهادت این رزمنده خود واکنش دهد.

مقاومت اسلامی لبنان عصر روز سه‌شنبه گذشته طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که شهید محسن در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق سوریه به شهادت رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: اینکه حزب‌الله شهادت نیروی خود را رسانه‌ای کرده است این بدین معناست که آن ها «پاسخ خواهند داد».

سال گذشته حزب‌الله لبنان به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق که منجر به شهادت دو تن از نیروهای خود شد، اعلام کرد که به این حملات پاسخ خواهد داد. حزب‌الله در واکنش به عملیات تروریستی صهیونیست‌ها، یک خودروی نظامی آن‌ها را در داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین هدف قرار داد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.