به گزارشاسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در فیسبوک نوشت: نانسی پلوسی "دیوانه" گفته من زمانی که ماه ژانویه اجازه سفر افراد از چین کرونا زده به آمریکا را ندادم، دچار اشتباه شدم.

او افزود: با این کار جان هزاران نفر را نجات دادیم در حالی که در خیابان‌های CHINATOWN در اواخر فوریه در حال رقصیدن بود.

اخیرا نانسی پلوسی در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان گفته بود: فکر می‌کنم با اظهارات جدید دونالد ترامپ در حقیقت او به اشتباهاتی که تاکنون مرتکب شده اذعان کرد، استفاده از ماسک را پذیرفت و اذعان کرد که این یک حیله و فریب نیست. این پاندمی است که به خاطر انفعال و عدم اقدام ترامپ پیش از بهتر شدن، بدتر شد.

وی افزود: در حقیقت بدون شک این "ویروس ترامپ" است.

او به بایدن، نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: بایدن هم با او موافق بود اما خیلی زود اعتراف کرد حق با من بود.

او افزود، هیچ چیز برای بایدن مهم نیست زیرا طرف مقابل رسانه‌های کفتاری هستند که همه چیز به خصوص فساد را می‌پوشانند.

ترامپ همچنین گفت: دولت باراک اوباما - بایدن بزرگترین فساد در تاریخ کشور است این دولت همچنین اقدام به جاسوسی علیه کمپین انتخاباتی من کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد: کمپین انتخاباتی ترامپ بیش از هر کمپین دیگری در تاریخ کشور عظیم‌مان حمایت و شوری از همه دریافت می‌کند. حتی بیش از کمپین من در سال ۲۰۱۶. در حالی‌که بایدن هیچ یک از این‌ها را ندارد و اکثریت ساکت و صامت حرف خود را در نوامبر می‌زند اما اخبار و نظرسنجی‌های جعلی هرگز شمال رادیکال را نجات نخواهند داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.