سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر استقلال بیان کرد: من به تیم استقلال، کادر فنی و بازیکنانش بابت این بازی تبریک می‌گویم. آن‌ها از موقعیت‌هایشان استفاده کردند و توانستند برنده بازی باشند. اما تبریک اصلی را به ‌کسانی می‌گویم که شبانه رای برگزاری مسابقه را صادر و در حق مردم بوشهر و تیم پارس اجحاف کردند. آقای صالحی گفته است با توجه به اینکه کمیته مسابقات به استقلال گفته بود به خاطر ابتلای ۲۵ درصد از بازیکنانش به کرونا، بازی این تیم با پارس لغو می‌شود، حکم به تجدید بازی دادیم. من به صالحی می‌گویم صد درصد اشتباه کرده است. آن نامه دست ماست. آقای بهاروند تایید کرده که ابتلای ۲۵ درصد از بازیکنان استقلال به کرونا تایید نشده بود و فقط ۹ بازیکن آن‌ها بیمار شده بود و باید بازی را برگزار می‌کردند. 

او ادامه داد: از آن ۹ نفر فقط ۴ نفر در تست راستی آزمایی مجددا تست شان مثبت شد. اگر ما معترض هستیم به خاطر این است که این بازیکنان می‌دانستند حق مسلم شان نتیجه ۳ بر صفر است. ما باز هم به کمیته مسابقات گفتیم به خاطر احترام به قانون حاضریم که بازی کنیم اما در زمان مناسب. ما به برگزاری بازی در این تاریخ اعتراض داشتیم که متاسفانه اصلا گوش نکردند. برای من جالب است که تا پایان وقت اداری ۵ مرداد به ما وقت داده بودند مدارک ارائه بدهیم و رای روز چهارم صادر شده بود. به کسانی که شبانه رای را درآوردند تبریک می‌گویم. آقای صالحی من از شما خواهش می‌کنم نامه‌ای که کمیته مسابقات به استقلال مبنی بر تایید ابتلای ۲۵ درصد بازیکنان این تیم به کرونا نوشته است را به ما نشان بدهید. من نامه تایید نشدن را در کنفرانس خبری هفته قبل نشان دادم و امشب هم در صفحه شخصی ام نشان می دهم. اینجا کسی مصلحت اندیشی کرده است و به خاطر همین است که فوتبال ایران روز به روز شکست می خورد چون می‌خواهیم از قانون فرار کنیم و از بعضی از تیم‌ها می‌ترسیم اما نباید بترسیم. 

پورموسوی اضافه کرد: با توجه به خستگی و مصدومیت بعضی از بازیکنان نیاز داشتیم که به آن ها استراحت بدهیم. در نیمه اول استقلال صاحب توپ میدان بود اما ما در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم و یک پنالتی هم از دست دادیم. شک نکنید که هیچ چیز از ارزش های بازیکنان ما کم نشد. من از بازیکنانم خواستم که به حاشیه نپردازند. امروز هم هر چه در وجودشان بود به نمایش گذاشتند.

او درباره بازی حساس تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر هم گفت: هنوز تا آن بازی زمان داریم. چند مصدوم داریم که به بازی نمی رسند. یک اخراجی هم داریم که دسته گل کمتیه استیناف است. تلاش می کنیم به لحاظ روحی و روانی تیم را برگردانیم تا بتوانیم بازی خوبی برگزار کنیم. مسابقات الان حساس شده است. امیدوارم از بازی با شاهین بازیکنان روند رو به رشدشان را ادامه دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.