شیوع بیماری کرونا در کشورمان باعث شد تا بازیکنان تیم فوتبال استقلال نیز درگیر این بیماری شوند و تعدادی از آبی پوشان به دلیل وخامت حالشان در خانه های خود قرنطینه شوند.

با از سرگیری دور جدید رقابت‌های لیگ برتر هم به دلیل اینکه بیش از ۸ بازیکن استقلال به کرونا مبتلا شده بودند به همین منظور کادر فنی از حضور این نفرات نمی‌توانست استفاده کند و فرهاد مجیدی مجبور بود تیمش را با ترکیبی از بازیکنان امید و بزرگسال روانه میدان کند.

با اعلام سازمان لیگ نام بازیکنانی همچون فرشید باقری، محمد دانشگر، وریا غفوری، مسعود ریگی، هروویه میلیچ، مهدی قایدی، آرش رضاوند و حسن پور حمیدی در لیست مبتلایان به بیماری کرونا بود. همین بازیکنان به دلیل ابتلا به این بیماری روز‌های زیادی از تمرینات و بازی‌های تیمشان دور بودند تا جایی که در حال حاضر این نفرات حضور چندان مثبتی در استقلال ندارند و به نوعی افت زیادی در آن‌ها دیده می‌شود، اما بازیکنی از آبی پوشان هم در این لیست دیده می‌شود که پس از ابتلا به این ویروس نه تنها افت نداشته بلکه به بازیکن فیکس استقلال هم تبدیل شده است.

مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال پس از ابتلا به کرونا و پشت سرگذاشتن این بیماری هنوز نتوانسته به آمادگی کامل برسد. این بازیکن حتی در گلزنی برای تیمش هم موفق نبوده است. شنیده می شود قرار است با جلسه و گفت و گو با روانشناس استقلال، قایدی دوباره به روز‌های اوج خود باز گردد.

فرشید باقری دیگر بازیکنی است که شرایط خوبی در طول دوران بیماری خود نداشت و او این روز‌ها نیمکت نشین آبی پوشان شده و نتوانسته کارایی چندانی برای استقلال داشته باشد.

محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال از دیگر بازیکنانی است که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم کرد. بازیکن خاطی آبی‌ها به دلیل اخراج از تمرینات تیم از سوی کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

رد پای یک روانشناس در اردوی استقلال/کرونا جان آبی‌ها را گرفت

هروویه میلیچ بازیکن خارجی آبی پوشان هم با پشت سر گذاشتن بیماری هنوز به شرایط ایده آل برای حضور در ترکیب تیمش نرسیده و به نوعی برای بازگشت باید به صورت تدریجی خود را آماده کند.

مسعود ریگی بازیکن تیم فوتبال استقلال که تا قبل بیماری کرونا حضور زیادی در ترکیب تیمش داشت این روز‌ها با افت شدیدی مواجه شده و بدون شک این موضوع می‌تواند برای آبی‌ها ناخوشایند باشد.

وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال نیز که در بازی‌های تیمش حضور موفقی داشته با افت شدید به ترکیب تیمش بازگشته است. بدون شک این بازیکن خیلی زود به روز‌های اوج خود با می گردد.

اما در این میان آرش رضاوند تنها بازیکنی است که پس از ابتلا به بیماری کرونا در تیم استقلال توانسته به جایگاه خوبی برسد و به بازیکن فیکس تیمش تبدیل شود.

پورحمیدی دروازه بان دوم تیم فوتبال استقلال هم مانند گذشته نیمکت نشینی را چه قبل از بیماری و چه بعد ابتلا به ویروس کرونا تجربه می‌کند.

سیاوش یزدانی نیز پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و ابتلا به بیماری کرونا توانسته به ترکیب تیمش بازگردد، اما این بازیکن با اخراج دانشگر کار سختی در خط دفاع دارد و باید با تمرینات ویژه خود را به اوج آمادگی برساند.

عظیم گوگ دیگر بازیکن آبی پوش هم به بیماری کرونا مبتلا است. او برای رسیدن به شرایط ایده آل در قرنطینه به سر می‌برد.

رد پای یک روانشناس در اردوی استقلال/کرونا جان آبی‌ها را گرفت

به هر ترتیب بازیکنان تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند و برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید آماده شوند بهتر است با برنامه ریزی  بتوانند به روز‌های اوج خود بازگردند. باشگاه استقلال هم برای بالا بردن روحیه بازیکنان این تیم امروز دست به اقدامی جالب زده و جواد خلعتبری را به عنوان مشاور روانشناس به اردوی استقلالی‌ها اضافه کرده تا بازیکنان بتوانند با مشورت‌ از او  از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار بگیرند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.