«پرویز مظلومی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیش از اینکه تمرینات تیم جوانان ایران آغاز شود از همه بازیکنان تست‌های کرونا گرفتم و پس از اینکه جواب این تست‌ها منفی بود تمرینات آماده سازی خود را شروع کردیم.

وی افزود: در اردوی ۱۳ روزه‌ای که پیش بینی شده است، تمرینات تیم جوانان ایران در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و همه بازیکنان تلاش خود را برای رسیدن به شرایط ایده‌آل انجام می‌دهند.

سرمربی جوانان ایران خاطرنشان کرد: سه بازیکن تیم جوانان در تیم‌های ملوان و ذوب‌آهن بازیکن ثابت هستند و باشگاه‌های آنها درخواست کردند با توجه به اینکه در مسابقات لیگ برتر به وجودشان نیاز دارند از هفته آینده در تمرینات جوانان ایران حاضر شوند که با این درخواست موافقت شد.

مظلومی تصریح کرد: زمان زیادی تا شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا برایمان باقی نمانده است و باید در مهر ماه بازی‌های خود را برگزار کنیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا نیازمند برگزاری دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اولین اردوی تیم جوانان ۱۳ روزه خواهد بود و بعد از آن بازیکنان چند روز استراحت می‌کنند و بلافاصله اردوهای بعدی برگزار خواهد شد.

مظلومی در پایان گفت: نفرات دعوت شده به اردوی تیم جوانان افرادی هستند که در گذشته حضور داشتند و به طور حتم درهای این تیم بر روی بازیکنان شایسته باز است و اگر بازیکنی خوب باشد حتما به اردو دعوت خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.