دکتر سعید هاشمی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:مهلت دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی و تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا امروز چهارشنبه ۸ مرداد به پایان رسید.

وی در ادامه از ابتلای ۱۷۶ داوطلب آزمون دکتری وزارت بهداشت به کرونا خبر داد و گفت:افرادی که قبلا در فرم خود اظهاری ابتلای خود به کرونا را اعلام نموده اند در محل جداگانه ای آزمون خواهند داد. همچنین اسامی داوطلبان مبتلا، قبل از آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی به دانشگاه های مربوطه اعلام خواهد شد و دانشگاه ها موظف هستند پس از برقراری تماس با داوطلب مورد نظر، محل آزمون وی را یک روز قبل از برگزاری به داوطلب اعلام کنند و هماهنگی های لازم جهت شرکت داوطلب در آزمون و ایجاد محیط ایمن برای سایر داوطلبان انجام شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: بر اساس آخرین تصمیمات اعمال شده، آزمون دکتری سال ۹۹ وزارت بهداشت در تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۲ مردادماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود. 

وی گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ به همراه فرم خوداظهاری داوطلبان جهت حضور در آزمون نیز از بعدازظهر که از روز شنبه ۴ مرداد ماه آغاز شده و تا ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۸ مردادماه ادامه داشت.بر این اساس، داوطلبان این آزمون همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه، ملزم به تکمیل فرم خوداظهاری جهت حضور در آزمون بودند.

هاشمی تاکید کرد: تعداد ۱۸ هزار ۲۴۱ داوطلب کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کردند.

پیش از این قرار بود آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی در روزهای ۲۷ تا ۳۰ تیرماه برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.