مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بعدازظهر پنج‌شنبه درباره دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: با توجه به این که ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر نتایج خوبی به دست نیاورد، بازی بسیار سختی برای ماست. ذوب آهن برخلاف کیفیت تیمی و فردی نتوانسته در جدول جایگاه مناسبی داشته باشد و محکوم به بردن است و این کار ما را سخت می کند. البته ما برای بازی حریف طرح ویژه‌ای داریم و سعی می‌کنیم از تاکتیک‌های مورد نظرمان استفاد کنیم. 

او ادامه داد: تیم ما هم بسیار خوب است و در این فصل نتایج خیلی خوبی کسب کرد. با توجه به این که هر دو تیم بازی را روی زمین دنبال می‌کنند و کیفیت خوب چمن ورزشگاه این اجازه را به هر دو تیم می دهد که تاکتیک‌های مورد نظرشان را پیاده کنند، بازی زیبا می‌شود. امیدوارم هر تیمی که استحقاق بردن را دارد به نتیجه دلخواهش برسد. برای ذوب آهن در همه بازی‌هایش به جز بازی با خودمان آرزوی موفقیت دارم. 

تارتار درباره محرومان و مصدومان تیمش هم توضیح داد: محروم و مصدوم نداریم اما یکی، دو بازیکن‌مان با ویروس کرونا درگیر شده‌اند. امیدواریم هرچه زودتر به شرایط خوب‌شان برگردند.

او اضافه کرد: ذوب آهن باشگاه توانمندی است و از نظر ساختاری بسیار قوی هستند و مدیریت بسیار خوبی دارند. جایگاه واقعی ذوب آهن در جدول این نیست و می‌توانستند رتبه بهتری داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.