سردار قاسم رضایی در دیدار با امام جمعه شهرستان ابهر با اشاره به اینکه دشمن اعتقادات مردم را هدف قرار داده است، اظهار داشت: دشمن مرموزانه حریم محرم و نامحرم و حلال و حرام را هدف قرار داده است، از سوی دیگر نباید اجازه دهیم دشمن از طریق فضای مجازی و تهدیدات در این حوزه به اهداف خود برسد برهمین اساس باید یکپارچه در مقابل تهدیدات و آسیب های دشمنان بسیج شویم.

وی با تاکید بر اینکه تامین امنیت برای مردم یکی از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است، افزود : ناجا مردم محور و خدمت به مردم را به عنوان منشور خود قرار داده است. برهمین اساس نیروی انتظامی در بحث امنیت و کاهش جرایم سخنگوی مردم و به عنوان مطالبه گر عمل می کند.

این مقام عالی انتظامی بر حضور پررنگ رسانه ها و اصحاب قلم در راستای حمایت از مأموریت های ناجا تاکید و خاطر نشان کرد: مسئول سازی در بحث پیشگیری از جرایم یکی از اهداف نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه نیروی انتظامی در بحث مقابله با بدحجابی و اجرای طرح ناظر با جدیت به وظایف خود عمل می کند، افزود: تعدی به ناموس و امنیت مردم جزء خط قرمزهای پلیس است.

وی بر جدیت پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت تاکید و تصریح کرد: نیروی انتظامی در این خصوص جدی بوده و با قاطعیت برخورد می کند.

سردار رضایی بر تعامل بین نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه ها و استفاده از نگهبان محله در برقراری نظم و امنیت تاکید و بیان کرد: با هوشمند سازی پلیس، خدمات به مردم در کمترین زمان و هزینه ارائه می شود.

آزادسازی زندانیان در شرایط کرونایی نشان از اقتدار نظام در کنترل بحران ها دارد

سردار " رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان زنجان در این دیدار با تاکید بر اینکه معتادان متجاهر عامل بیشتر سرقت های خرد هستند، گفت: ساماندهی معتادان جمع آوری شده در شرایط کرونایی نیازمند ساز و کارها و تلاش مضاعف است.

فرمانده انتظامی استان زنجان بر عزم پلیس در پیشگیری از جرایم تاکید و خاطرنشان کرد: تلاش پلیس در جامعه ارزش مدار برای کاهش جرایم ادامه دارد.

سردار جهانبخش با اشاره به امنیت بالای استان زنجان، افزود: شهرستان ابهر یکی از امن ترین شهرستان های استان است که این امر با تلاش و همکاری مردم و پلیس حاصل شده است.

 پلیس سایبری در مقابل جرایم فضای مجازی مردانه ایستاده

حجت الاسلام "رحیمی" امام جمعه شهرستان ابهر با تقدیر از تلاش های پلیس در تأمین نظم و امنیت و با اشاره به وجود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگران و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی دارای امنیت و آرامش است که باید قدردان آن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم قدردان تلاش ها و امنیت مطلوب هستند، تصریح کرد: در حوزه حجاب همه دستگاه های مرتبط باید به وظایف خود عمل کرده تا تهدیدات دشمنان در این زمینه خنثی شود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، امام جمعه ابهر با اشاره به تلاش های پلیس فتا در پیشگیری از جرایم در فضای مجازی گفت: امروز پلیس سایبری در مقابل جرایم فضای مجازی مردانه ایستاده و با مجرمان این حوزه مبارزه می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.