یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: باید به دلیل استقبال خوبی که در سیرجان از ما شد و میزبانی خوب باشگاه گل گهر هم تشکر می کنم. شروع خوبی نداشتیم و مهدی سیدعلی با اخراج سخت گیرانه کامیابی نیا ما را ده نفره کرد. خیلی راحت کارت داد اما دیدیم صحنه های مشابه را برای تیم های دیگر  راحت از کنارش می گذرند.

وی افزود: زیاد  نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. نیمه اول خوبی نداشتیم. هم اخراج دادیم و هم دو گل دریافت کردیم. این موضوع کار ما را خیلی سخت کرد اما در نیمه دوم با انگیزه بالاتری برای جبران آمدیم. خیلی خوب بازی کردیم و حتی از حریف پیش افتادیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:  از بازیکنانم به دلیل ذهنیت خوبی که پس از ده نفره شدن داشتند، تشکر می کنم آنها واکنش خوبی به اخراج کامیابی نشان دادند. این امتیاز و نتیجه ای که در نیمه دوم گرفتیم برای من به اندازه یک برد ارزشمند است.

گل محمدی تصریح کرد: ذهنیت بزرگ بازیکنانم کمک می کند تا در آینده هم اگر اتفاقی افتاد جبران کنند و آنها شخصیت بالای خود را نشان دادند. در مجموع نیمه اول برای ما خوب نبود اما نیمه دوم بازی را کامل در اختیار داشتیم. اگر می توانستیم بازی را ببریم، حق مان بود. بار دیگر از بازیکنانم که نشان دادند نفرات بزرگی هستند تشکر می کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.