باشگاه بارسلونا امروز (دوشنبه) به طور رسمی کیکه ستین را به دلیل تداوم نتایج ضعیف و فصلی کابوس‌وار از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد. سرمربی پیشین رئال بتیس که در ماه ژانویه جانشین ارنستو والورده شد، در این تیم نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و واگذاری قهرمانی لالیگا به رئال مادرید و شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا مدیران باشگاه بارسلونا تغییرات را از نفر اول نیمکت بارسلونا شروع کنند.

تیم فوتبال بارسلونا جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۸ - ۲ مغلوب بایرن مونیخ شد و به شکلی تحقیرآمیز از این رقابت‌ها وداع کرد. بارسا برای اولین بار از سال ۱۹۴۶ در یک بازی هشت گل دریافت کرد و برای اولین بار در ۱۲ سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان برد.

از دست رفتن قهرمانی لالیگا آنهم در حالی که آبی‌واناری‌ها در آغاز از سرگیری این مسابقات در دوران پساکرونا دو امتیاز جلوتر از رئال مادرید بودند، جایگاه کیکه ستین در جمع آبی‌واناری‌ها را متزلزل کرده بود.

بیشتر بخوانید

بازیکنان بارسلونا خواهان سرمربیگری ژاوی هستند/ شرط مسی برای تمدید قرارداد

ملاقات بارتومئو با پوچتینو برای جانشینی ستین در بارسلونا

بارتومئو: ترجیح می‌دهم درباره ستین صحبت نکنم/ تصمیمات جدید را تا چند روز آینده اعلام خواهیم کرد

کیکه ستین ۶۱ ساله در ۲۵ بازی که هدایت آبی‌واناری‌ها را برعهده داشت، در ۱۶ بازی این تیم را به پیروزی رساند، این در حالی است که ۴ تساوی و ۵ شکست نیز با بارسلونا در کارنامه سرمربیگری‌اش به ثبت رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.