بنابر اعلام سایت النشره، گروه اخوان‌ المسلمین مصر  با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، توافق امارات با رژیم صهیونیستی خیانت به مسأله فلسطین و سقوط در باتلاق شوم عادی‌سازی است.

گروه اخوان المسلمین تصمیم امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تلاش‌ها برای کشاندن رژیم‌های عربی به باتلاق شوم عادی‌سازی روابط با این رژیم را محکوم کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است، این اقدام امارات خیانت به مسأله فلسطین، قدس و مسجدالاقصی و هدر دادن خون شهیدانی است که در دهه‌های اخیر جان خود را در راه آزادسازی سرزمینشان از دست دادند، این تصمیم امارات نقض حقوق مشروع ملت فلسطین است.

گروه اخوان المسلمین مصر در بیانیه خود از گروه‌های فلسطینی خواست دودستگی‌ها و اختلافات میان خود را کنار گذاشته و اقدامات فوری برای اتحاد میان این گروه‌ها و مقابله با تمامی طرح‌ها با هدف نابودی مسأله فلسطین، اتخاذ کنند.

این گروه از ملت‌های عربی و اسلامی خواست، مخالفت خود را با هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کنند و از جریان مبارز فلسطینی برای آزادسازی اراضی فلسطین و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس به طور کامل حمایت کنند. نتیجه عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل تنها شکست و ناکامی، ویرانی و وابستگی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.