سید غنی نظری عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پالمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز(سه شنبه ۲۸ مرداد) این کمیسیون، گفت: ادامه رسیدگی به طرح ارائه سهام عدالت به جاماندگان  در دستورکار امروز اعضای کمیسیون اقتصادی قرار داشت.

وی با بیان اینکه طبق بررسی های به عمل آمده بسیاری از افراد مشمول دهک‌های پایین جامعه پیش از این به دلایل مختلف نتوانستند سهام عدالت را دریافت کنند، افزود: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده حدود 10 میلیون نفر جامانده از سهام عدالت هستند که بر اساس سازوکار تعیین شده، به این افراد پرداخت خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه برخی از این جاماندگان به دلیل اینکه تحت پوشش هیچ مرکزی قرار ندارند قابل شناسایی نیستند، ادامه داد: در این جلسه مقرر شد، با شناسایی و تایید کمیته امداد امام خمینی (ره) به این اشخاص هم سهام عدالت تعلق بگیرد.

نظری با بیان اینکه برخی از روستانشینان نیز موفق به دریافت سهام عدالت نشده اند، تصریح کرد: در جلسه کمیسیون اقتصادی قرار شد، روستانشینانی که موفق به دریافت سهام عدالت نشده‌اند، از طریق کد ملی اشخاص این شناسایی‌ها انجام شود تا آنها نیز از این سهام بهرمند شوند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.