فاطمه محمدبیگی به عنوان نماینده ویژه ریاست قوه مقننه برای نظارت در روند برگزاری کنکور سراسری در استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در خصوص برگزاری کنکور حدود دو هفته فعالیت کارشناسی از سوی کمیسیون‌های بهداشت و درمان و آموزش عالی با وزارتخانه‌های مربوطه انجام شد تا همه چالش‌ها بررسی شود

وی بیان کرد: پس از تصمیم گیری نهایی در برگزاری کنکور مقرر شد نمایندگانی که پزشک هستند در استان‌ها بر نحوه چگونگی برگزاری کنکور نظارت داشته باشند.

محمدبیگی تصریح کرد: نظارت نمایندگان پزشک بر چگونگی برگزاری کنکور میدانی خواهد بود و در این راستا هماهنگی لازم صورت گرفته و نمایندگان وظیفه نظارتی خود را به طور کامل انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر رعایت تمامی الزام و ملاحظات بهداشتی در برنامه ریزی و اجرای فرآیند کنکور سراسری در مدت ۴ روز برگزاری این آزمون مهم افزود: تأمین سلامتی و امنیت روحی و روانی شرکت‌کنندگان در کنکور و خانواده‌های آنها از مطالبات جدی نمایندگان از متولیان برگزاری کنکور است.

نماینده ویژه ریاست قوه مقننه در نظارت بر روند برگزاری کنکور سراسری در استان قزوین خاطرنشان کرد: ۱۵ بند مهم از سوی قوه مقننه با محور رعایت نکات بهداشتی در هنگام برگزاری کنکور تهیه و ابلاغ شده و ما موظفیم بر اجرای موارد پانزده گانه نظارت کنیم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به تمام خانواده‌هایی که فرزندان آنها در کنکور امسال شرکت کرده اند اطمینان می‌دهیم این آزمون در آرامش و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و اگر تخلفی مشاهده کنیم پیگیری خواهیم کرد.

محمد بیگی گفت: کلید حذف کنکور در مجلس زده شده و با توجه به برنامه ریزهای انجام شده در سال آینده برگزاری کنکور به شکل کنونی حذف خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.