سیاوش فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به مرور و بدون گره ترافیکی در حال عبور از محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم در جریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور هستند.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و مشکل خاصی برای عبور خودرو از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: با توجه به حجم عبور خودروها به سمت شمال کشور اعمال محدودیت در روزهای آینده بسیار ضعیف است اما در صورت هرگونه محدودیتی از طریق سایت پلیس و خبرگزاری های کشور به سمع و نظر هم وطنان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان روز پیش‌بینی می شود بر حجم بار ترافیکی محور های هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم افزوده شود، بنابراین توصیه میکنیم هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.