توصیه انتخاباتی یک اصلاح‌طلب به مردم

سید حسین مرعشی عضو شورای مرکزی و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در خصوص آخرین مواضع این حزب پیرامون انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره شوراهای شهر، گفت: با توجه به ایده‌ها و برنامه‌هایی که حزب در خصوص مساله انتخابات دارد، تاکنون گفت‌وگوهای بسیار مفصلی هم در کمیته سیاسی و هم در شورای مرکزی کارگزاران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در نتیجه‌ این گفت‌وگوها بنا شد که حزب چارچوب‌ها و برنامه‌ای را برای انتخابات سال آینده آماده کند و پس از آماده شدن این برنامه، با همه نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب وارد گفت‌وگو شویم تا با گروه‌هایی که علاقه‌ای نسبت به حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای آینده دارند، یک ائتلاف جدید را پیگیری کنیم.

مرعشی همچنین افزود: شاخص‌های دولت منتخب از نگاه کارگزاران هم به همراه این برنامه در دست تهیه است.

تاکید بر حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات

در همین رابطه علی محمد نمازی نیز در گفت و گو با ایسنا، درباره اینکه چه جریان و اشخاصی شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را دارند،اظهار کرد: من معتقدم تشکل هایی در انتخابات موفق می شوند که سراغ افرادی برای نامزدی در انتخابات بروند که آنها اهل پاسخگویی و روشنگری بوده و به سوالات و ابهامات مردم پاسخ دهند. الان زمان پاسخگویی و روشنگری است و مردم در انتخابات۱۴۰۰ به روشنگری و پاسخگویی اقبال نشان می دهند. 

وی با بیان اینکه مردم در هر زمانی به پاسخگویی نیاز دارند ولی الان این نیاز مردم بیشتر شده است، افزود: تشکل های سیاسی همچنین باید سراغ کسانی بروند که ریسک حضور در عرصه را داشته باشند و برای حل مشکلات کشور، راهکارهای عملی ارائه کنند.

وی ادامه داد: اشخاص، احزاب و تشکل های سیاسی باید به صورت کپی وارد عرصه انتخابات شوند و بررسی کنند که بیشتر مشکلات مردم در چه زمینه هایی است.حرف مردم را بشنوند و آنها را تشویق کنند که وارد فعالیت سیاسی و انتخاباتی شوند.نباید مردم از حضور در عرصه انتخابات کنار بکشند و این وظیفه احزاب است که مردم را نسبت به آینده و پیشرفت کشور امیدوار کرده و در صحنه نگه دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.