به گزارش تارنمای نشریه هیل، ترامپ در این مراسم که روز گذشته برگزار شد، میزبان حدود ۱۵۰ مهمان از جمله فرزندان خود و دستیاران نزدیکش بود.

مهمانان شرکت کننده در این مراسم هیچ‌یک ماسک بر صورت نداشتند اما قبل از مراسم، از آنها در هتل بین المللی ترامپ تست کرونا گرفته شد.

رئیس جمهوری آمریکا و ملانیا بانوی اول این کشور به همراه الیزابت ترامپ خواهر دونالد ترامپ، تابوت برادر را تا پایین پله های جلویی «نورث پورتیکو» در کاخ سفید همراهی کردند. تابوت رابرت ترامپ برادر رئیس جمهوری آمریکا از کاخ سفید خارج و به نیویورک منتقل شد.

برادر ترامپ روز شنبه هفته گذشته در سن ۷۱ سالگی در بیمارستانی در نیویورک درگذشت. وی متولد سال ۱۹۴۸ بود و پیش‌تر به عنوان معاون اجرایی رئیس سازمان ترامپ خدمت کرده بود.

برادر ترامپ بتازگی عنوان مهم خبرهای رسانه های آمریکایی را به خود اختصاص داد؛ پس از آنکه دادخواستی را به نمایندگی از خانواده ترامپ برای جلوگیری از انتشار کتاب «مری ترامپ» برادرزاده رئیس جمهوری تنظیم کرد. برادرزاده ترامپ بشدت منتقد رئیس جمهوری و خانواده ترامپ است.

ترامپ هفته گذشته در زمان اعلام خبر مرگ رابرت ترامپ گفت: او فقط برادرم نبود، بلکه بهترین دوستم بود.

رابرت ترامپ یکی از چهار خواهر و برادر رئیس جمهوری آمریکا بود. وی از ماه گذشته وضع جسمانی خوبی نداشت و در ماه ژوئن (خردادماه) نیز برای مداوا، مدتی در بیمارستان بستری شده بود. با این حال، علت بستری شدن و مرگش هنوز مشخص نشده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.