برخورد با مقصران احتمالی اشتباه تابلوی میدان جمهوری اسلامی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در قضیه اشتباه تابلوی میدان جمهوری اسلامی براساس بررسی‌های صورت گرفته تا این لحظه عمدی در کار نبوده است.

برزین ضرغامی با بیان اینکه سازمان زیباسازی به عنوان متولی سیما و منظر شهری ساماندهی تابلوی تعدادی از میادین شهر را در دستور کار قرار داده است، گفت: فهرستی از اسامی میادین تهیه و به مناطق ارسال شد و پس از اخذ نظر آنان مبنی بر صحت عناوین و رسم‌الخط‌های فارسی و انگلیسی نسبت به اجرای تابلوی اسامی تأیید شده اقدام شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: یکی از این میادین میدان جمهوری اسلامی بوده که متأسفانه همکاران در منطقه موردنظر دچار این اشتباه شدند و عنوان جمهوری را برای این میدان تأیید و ارسال می‌کنند.

وی گفت: بین همه کارکنان سازمان زیباسازی نسبت به حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بنیان‌های اعتقادی این نظام حساسیت ویژه‌ای وجود دارد.

ضرغامی افزود: سازمان زیباسازی در مقاطع مختلف با عملکرد خود نشان داده است که برای حفظ نمادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته و این موضوع را بر خود فرض می‌داند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به این مطلب که بررسی‌های صورت گرفته تا این لحظه حکایت از آن دارد که در این ماجرا عمدی در کار نبوده است، گفت:  به شهروندان وعده می‌دهیم که با مقصران احتمالی این موضوع برخورد خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.