کارآگاهان با حضور در محل وقوع جرم و انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند سرقت در ساعت هشت صبح روز ۲۸ اردیبهشت و توسط دو مرد حدودا ۴۰ ساله با یک دستگاه خودروی وانت‌پیکان صورت گرفته است.

با توجه به سرنخ‌های به‌دست‌آمده از صحنه سرقت و بررسی مشخصات ظاهری سارقان، مال‌باخته اعلام کرد مشخصات یکی از سارقان با یکی از دوستان شوهرش به نام وحید شباهت زیادی دارد. پس از بررسی و استعلام درباره وحید مشخص شد او در زمینه سرقت سوابق متعدد کیفری دارد و حدود یک سال پیش از زندان آزاد شده است.

کارآگاهان در گام بعدی متوجه شدند وحید شانزدهم مرداد به جرم سرقت دستگیر و دوباره روانه زندان شده است. با هماهنگی قضائی، وحید از زندان تحویل گرفته و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی منتقل شد. وحید در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: ابتدا با شوهر شاکی طرح دوستی ریختم و، چون او هم مواد مصرف می‌کرد، به بهانه مصرف مواد یک بار به منزل او رفتم. پس از بررسی تمام جوانب و وضعیت منزل، در روز سرقت، چون می‌دانستم کسی در منزل حضور ندارد به محل مراجعه و قفل در ورودی را تخریب کردم. سپس خودروی وانت را در حوالی محل به‌صورت دربست اجاره کرده بودم و با کمک راننده خودرو که گمان می‌کرد اموال متعلق به خودم است، سرقت را انجام دادم.سپس همه اموال را به شخصی به نام مهیار به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان فروختم.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران، با تأیید این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به انجام سرقت و دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران، وحید برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار این پایگاه است و تلاش برای شناسایی و دستگیری مال‌خر و کشف اموال سرقتی ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.