به گزارش آیریش تایمز، آنتونی استوکس که روزگاری ۷ جام قهرمانی با سلتیک کسب کرد، اکنون به تیم ولینگستون برگشته است تا بار دیگر نشان دهد فوتبال او افت نکرده است. او البته می گوید باید به خاطر فوتبال قضاوت شود نه مسائل حاشیه ای.

استوکس در توضیح شرایط خود در ایران گفت: در تراکتور [یک تیم ایرانی در لیگ خلیج فارس ] ، من در این تیم بهترین گلزنبودم و در پایان مصدوم شدم وگرنه می توانستم بهترین گلزن لیگ شوم اما من رفتم چون آنها به من پول ندادند. من در مورد آن به فیفا شکایت کردم. در آدانا لیگ ترکیه نیز همین وضعیت بود. دو یا سه ماه از پرداخت من عقب مانده بودند. من از طریق وکلای خود اقدام کردم و هنوز هم  پول از تراکتور و پرسپولیس طلب دارم.

او ادامه داد: هرگز قراردادی را لغو نکردم  و این مسئله  با تراکتور ثابت شده است. اختلافات اولیه به پایان رسیده است و آنچه را که باید انجام دهم به من تعلق می گیرد. با پرسپولیس  کمی متفاوت است، زیرا با کل وضعیت ویروس کرونا شرایط برای من دشوار بود اما من باید به دنبال ایمنی خودم باشم. ایران مکانی نیست که من  دوست داشته باشم برای دو یا سه ماه در قرنطینه باشم ، بدون فوتبال یا تمرین خودم را در یک آپارتمان محبوس کنم. بنابراین هنگامی که تیم برای یک بازی به دبی سفر کرد، او به دنبال اجازه برای به تعویق انداختن بازگشت خود به مدت ۲۴ ساعت بود ، ظاهرا برای گذراندن وقت با خانواده اش اما سپس تلاش کرد تا به خاطر کرونا در آنجا بماند. من تصمیم گرفتم که به دوبلین برگردم تا در کنار بچه هایم باشم. باشگاه از من می خواست که به ایران برگردم اما شیوع کرونا آن در آنجا بد بود . کرونا خیلی به آنها ضربه زد بنابراین ، من صادقانه به آن اتفاق  به عنوان یک تصمیم خوب نگاه می کنم.

این بازیکن در پایان گفت: مردم فکر می کنم که استاندارد فوتبال در ایران پایین است ولی اینطور نیست. در پرسپولیس هفت یا هشت بازیکن ملی پوش در تیم ما بود. ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه ها بازی ما را می دیدند. اتفاق بسیار خوبی بود. از ورزشگاه ها شگفت زده شدم و سطح بازی ها نیز خیلی بالا بود. مردم ایران بسیار مهربان و مهمان نواز هستند ولی ارتباط برقرارکردن خیلی سخت بود خصوصا در رختکن تیم که نمی شد با زبان انگلیسی صحبت کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.