سونی در تلاش است تا مکانیسم اتومبیل‌ها را بطور کامل درک کند. نه تنها نحوه ساخت آن‌ها و چالش‌هایی که آن‌ها ارائه می‌دهند، بلکه ارتباط آن‌ها با جامعه را نیز درک کند. در راستای این هدف، سونی خودرویی را توسعه داده است که هم قابل استفاده باشد و هم به ایمنی توجه کامل می‌کند.

این خودرو نمایانگر تلفیقی از فناوری و خلاقیت سونی است. این نگاهی اجمالی به آینده تحرک است که شامل تکامل ایمنی، راحتی، سرگرمی و سازگاری است. نمونه اولیه VISION-S - سوار شدن در آن احساس امنیت بسیار زیادی می‌کند. فقط نشستن در آن هیجان را برانگیزد. بودن با آن یک رابطه بی موقع را برقرار می‌کند. این اتومبیل است که تحرک را به یک تجربه غنی سازی تبدیل می‌کند.

سونی امسال با اولین Vision-S در CES جهان را غافلگیر کرد، بنابراین انتشار ویدئویی جدید از هیچ کجا برای نشان دادن ادامه کار بر روی EV براق، امری مهم برای این دوره است. هنوز هیچ برنامه‌ای در مورد برنامه‌های تولید سونی وجود ندارد، در صورت وجود، اما آزمایش فن آوری سنسور در یک بسته جالب مانند این، توجه را به خود جلب می‌کند.

VEIONION-S

سونی در سال ۲۰۱۴ علاقه عمومی به سنسور‌های مربوط به وسایل نقلیه خودمختار را به خود اختصاص داد که Vision-S دارای ۳۳ عدد از آن‌ها است.

تاریخچه مفهوم تعجب برانگیز خودروی برقی سونی، Vision-S، به این ترتیب پیش می‌رود، با توجه به سه بیانیه مطبوعاتی که این شرکت در مورد این خودرو منتشر کرده است:

۷ ژانویه ۲۰۲۰: "Vision-S" در CES ۲۰۲۰ در لاس وگاس رونمایی شد که پس از آن در ژوئیه سال ۲۰۲۰ برای توسعه به توکیو رسید. این آمار نشان می دهد که چگونه این غول الکترونیکی در حال ورود احتمالی به فضای خودرو است.

VEIONION-S

فیلم جدید سونی نشان می‌دهد رانندگی اتومبیل در توکیو و افراد (احتمالاً مهندسین سونی) با آگاهی به آن نگاه می‌کنند. سونی می‌گوید که "اکنون برای آزمایش راه‌های عمومی در این سال مالی در حال توسعه است "، بنابراین اکنون انتظار داریم اعلام رمزنگاری دیگری انجام شود.

VEIONION-S

آنچه را که ما در مورد Vision-S می‌دانیم، این است که سونی در حال انجام این پروژه با شرکای خود از جمله مگنا استایر است و هیچ چیز رسمی در مورد تولید آن نگفته است. سونی اظهار داشته که امسال آماده آزمایش EV است، اما جزئیات دیگری جز اینکه نمونه اولیه خودرو صرفاً "در نظر گرفته شده برای نشان دادن مفاهیم آینده ما در زمینه تحرک" نیست.

VEIONION-S

Vision-S سوار بر یک سکوی تمام الکتریکی است که می‌تواند برای بدنه‌های مختلف وسیله نقلیه از جمله کوپه، سدان و SUV استفاده شود. در حالی که هیچگاه از جزئیات باتری آن ذکر نشده است، سونی گفته است که EV ۵۱۸۰-lb از یک سیستم دو موتوره استفاده می‌کند که می‌تواند آن را از صفر به ۶۰ مایل در ساعت در ۴.۸ ثانیه و حداکثر سرعت حداکثر ۱۴۹ مایل در ساعت منتقل کند. سونی همچنین گفته است که ویژن S دارای ۳۳ سنسور از جمله رادار، لیدر و دوربین است.

VEIONION-S

برای چندین دهه، اتصال سونی به صنعت خودرو تقریباً محدود به سیستم‌های استریو اتومبیل بود. در سال ۲۰۱۴، این شرکت اعلام کرد که سنسور‌های تصویری "که از چشم انسان فراتر می‌رود" برای وسایل نقلیه خودمختار ساخته می‌شود. در مورد ساختن وسیله نقلیه خودمختار خود چیزی نگفت.

انتهای پیام/

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.