فرمانده کل ارتش: جنگ ما با آمریکا جنگ اراده هاست

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در بیست و سومین یادواره شهدای روستای هزار جریب کیاسر بهشهر با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس، امنیت و مدافع حرم؛ شاخه های سر به آسمان کشیده شجره طیبه اباعبدالله الحسین(ع) هستند، گفت: در طول این ۱۴۰۰ سال اتفاق های زیادی افتاده و دشمنان دین اسلام، حضرت اباعبدالله(ع) و نهضت عاشورا تلاش های بسیاری کردند تا نور این نهضت را خاموش کنند اما هیچ‌گاه موفق نشدند، چرا که تا هستی وجود دارد نام اباعبدالله(ع)  و نهضت عاشورا برجای باقی خواهد ماند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد:  شاید تا یک ماه پیش خیلی ها تصور می کردند این ویروس منحوس کرونا بتواند تاسوعا، عاشورا و محرم را تحت تاثیر قرار بدهد اما فریاد یا حسین(ع) و لبیک یا حسین(ع) مردم بار دیگر ثابت کرد نور اباعبدالله الحسین(ع) خاموش شدنی نیست.

وی  با تاکید بر اینکه محرم امسال همه ایران به حسینیه تبدیل شد، خاطر نشان کرد: همانطور که دیدیم تهدید به فرصت تبدیل شد و همه خانه ها، کوچه ها و پادگان‌ها حسینیه شدند و فریاد یا حسین(ع) سر دادند.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه کشوری که پادگان هایش حسینیه باشد، شکست ناپذیر است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در مکتب اباعبدالله الحسین(ع) تربیت شده تا به دفاع از معروف در مقابل هر منکری بپردازد.

امیر سرلشکر موسوی گفت: امروز جرثومه منکر در جهان، آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نجس صهیونیستی است و این ملت به حول قوه الهی پتک مقاومت خود را بر مغز جرثومه منکر امروز جهان فرود خواهد آورد.

وی همچنین با بیان اینکه امروز جنگ ما با آمریکا جنگ اراده هاست، افزود: ما اراده کردیم پرچم اباعبدالله (ع) را همچنان در اهتزاز نگه داریم و استکبار جهانی را از اریکه تفرعن و جنایت به زیر کشیم و این اراده به برکت و پشتوانه خون شهداست. شهدایی که راه عاشورا را رفتند و به پشتوانه و برکت خانواده معظم شهدا پای انقلاب ایستادند و ما به خانواده شهدا اقتدا خواهیم کرد و با رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تا آخر در مسیر مقاومت ایستادگی خواهیم کرد.

فرمانده کل ارتش با تقدیر از برگزارکنندگان یادواره شهدای کیاسر گفت: این نوع برنامه ریزی و اجرا، ابتکاری، نوآورانه و بدیع و نیز کاملا خودجوش و مردمی، بسیار چشم نواز و دلنواز است و جادارد که به عنوان الگو به سایر مناطق نیز تسری یابد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.