پس از گذشت روزهای پر التهاب بازار ارز در هفته گذشته، امروز (پانزدهم شهریور) بازار آرامش داشت و شاهد تغییر قیمت قابل توجهی نبود.

براین اساس، ‌قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه گذشته ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان برای خرید و ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان برای فروش اعلام شد.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز تغییر نداشت و در ساعت تنظیم خبر، این صرافی‌ها هر یورو را با بهای ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری و ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش می‌رسانند.

مشاهده‌ها از بازار غیررسمی دلار هم امروز گویای توقف رشد قیمت دلار بود. امروز این بازار معاملات خود را در محدوده قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز کرد و تا این لحظه معاملات با نوسان محدودی حول همین قیمت ادامه دارد.

علاوه براین در سامانه سنا روز کاری پنجشنبه گذشته (۱۳ شهریور) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۶ هزار و ۸۶۰ تومان و برای فروش دلار نیز رقم میانگین ۲۲ هزار و ۵۲۰ تومان ثبت شده است.

علاوه بر این در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته (۱۳شهریور)، خرید هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۴۳۳ تومان ثبت شد. فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته با میانگین قیمت ۲۰ هزار و ۵۴۸ تومان انجام شد.

بنابراین نرخ خرید و فروش دلار و یورو در دو سامانه ذکر شده نیز شاهد کاهش قیمت بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.