بازار خودرو در حالی روزهای آرامی را سپری می کند که قیمت ها در آن همچنان بالا است و مصرف کنندگان قادر به خرید خودرو نیستند و همین امر موجب شده است که رکود در بازار خودرو حاکم شود و فروشندگان نیز به امید افزایش قیمت ها از فروش خودرو خود امتناع کنند.

در این بین اما متقاضی برای خودروهایی با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان در بازار نسبت به سایر خودروها بیشتر است؛ خودروهایی که در حال حاضر قیمت آن ها بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است عبارتند از خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ ساده و فول که به ترتیب ۱۵۹ و ۱۶۳ میلیون تومان قیمت دارند و خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ساده و فول که به ترتیب ۱۹۳ و ۱۹۹ میلیون تومان قیمت دارند.

در بین سایر خودروهای گروه پژو که قیمت آن ها بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است می توان به خودروهای ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس و پژو پارس ساده اساره کرد که به ترتیب ۱۹۳، ۱۴۱، ۱۶۰ و ۱۷۵ میلیون تومان قیمت دارند.

در سایر گروه های خودروسازی نیز همه خودروهای گروه تیبا در رنج قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قرار دارند به گونه ای که خودروهای تیبا هاچ بک، تیبا هاچ بک پلاس، تیبا صندوقدار اس ایکس بنزینی و تیبا صندوقدار پلاس به ترتیب ۱۰۸، ۱۱۷، ۹۶ و ۱۰۷ میلیون تومان قیمت دارند.

در بین خودروهای گروه سمند نیز خودروهای سمند ال ایکس ای اف ۷ مدل ۹۸ و ۹۹ به ترتیب ۱۵۷ و ۱۶۹ میلیون تومان قیمت دارند و خودروهای سمند ال ایکس ساده و سمند سورن نیز به ترتیب ۱۴۱و ۱۸۷ میلیون تومان قیمت دارند.

خودروهای کوییک نیز در رنج قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قرار دارند به گونه ای که قیمت خودروهای کوییک دنده ای و کوییک دنده ای آر به ترتیب ۱۲۱ و ۱۲۷ میلیون تومان است.

در بین انواع وانت نیز وانت های آریسان با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان، کارا تک کابین با قیمت ۱۶۳ میلیون تومان و کارا دو کابین با قیمت ۱۷۳ میلیون تومان در رنج قیمت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان قراردارند.

خودروهای گروه ساینا نیز در این رنج قیمت خرید و فروش می شوند به گونه ای که خودروهای ساینا ای ایسک دنده ای و ساینا ای ایکس آپشنال این گروه به ترتیب ۱۱۰ و ۱۱۵ میلیون تومان قیمت دارند.

در این بین خودرو رانا ال ایکس نیز ۱۵۷ میلیون تومان قیمت دارد و خودروهای پراید ۱۱۱، ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۵۱ نیز به ترتیب ۸۹.۵، ۷۷.۵، ۷۸.۵ و ۸۹ میلیون تومان قیمت دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.