محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر خود به استان خوزستان گفت: بنده توفیق داشتم به مدت چهار روز میهمان مردم خونگرم، شریف، شهیدپرور و سرافراز خوزستان باشم.

وی بیان کرد: ما پیش از این خود را مدیون مجاهدت‌های مردم خوزستان می‌دانستیم اما در این مدت استقبال گرم مردم شریف این دیار از یکی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران، مرا شرمنده خود کرد، خود را بیش از گذشته مدیون آن عزیزان دانستم و وظیفه خود می‌دانم که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از مردم سرافراز خوزستان صمیمانه تشکر کنم و دست همه آنان را به گرمی بفشارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین لازم می‌دانم از ۱۷ نماینده استان خوزستان تشکر و قدردانی کنم چرا که آنان از حدود ۶ هفته پیش تمام توان خود را به کار گرفتند تا مشکلات حوزه انتخابیه آنان و مسائل مردم به درستی شناسایی شود، همه این عزیزان زحمات بسیاری متحمل شدند و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان به انجام رساندند.

قالیباف تأکید کرد: ما خود را متعهد می‌دانیم که تصمیمات گرفته شده را با نظارت مستمر تا به سرانجام رسیدن همه این موارد پیگیری کنیم و خروجی تصمیمات این نظارت میدانی به طور شفاف و با جزئیات به زودی در سایت مجلس شورای اسلامی بارگذاری خواهد شد.

وی گفت: لازم است از ملت عزیز ایران و عموم مؤمنان صمیمانه تشکر کنم که در ماه محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، در اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) حماسه‌ای درخشان آفریدند و نشان دادند که ما حقیقتاً ملت امام حسین (ع) هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.