نور بن لادن، دختر برادر ناتنی اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده و مغز متفکر حملات ۱۱ سپتامبر در اولین مصاحبه خود به نیویورک پست گفت: داعش تحت دولت اوباما - بایدن گسترش یافت و به جایی رسید که به اروپا آمد. ترامپ نشان داده از آمریکا و ما با از بین بردن تروریست‌ها از ریشه و قبل از آنکه آنها شانسی برای حمله کردن بیابند در برابر تهدیدهای خارجی محافظت می‌کند.

این برادرزاده ۳۳ ساله بن لادن در سوئیس زندگی می‌کند اما خودش را "قلبا یک آمریکایی" می‌داند و از حامیان ترامپ و انتخاب مجدد اوست.

او تاکید کرد که تمام قد از دونالد ترامپ در انتخابات سال ۲۰۲۰ حمایت می‌کند و این انتخابات را مهمترین انتخابات طی یک نسل می داند.

وی گفت: من از زمانی که دونالد ترامپ در اولین روزهای ۲۰۱۵ اعلام کاندیداتوری کرد حامی وی بوده‌ام. من از مسافتی دور شاهد وقایع بوده‌ام و عزم این مرد را تحسین می‌کنم. او باید دوباره به ریاست جمهوری انتخاب شود. این نه فقط برای آینده آمریکا بلکه همچنین برای آینده کلیت تمدن غربی حیاتی است.

نور بن لادن ادامه داد: شما نگاهی به همه حملات تروریستی که در ۱۹ سال گذشته در اروپا اتفاق افتاده بیندازید. آنها کاملا ما را از درون متزلزل ساخته‌اند. اسلام رادیکال کاملا به جامعه ما نفوذ کرده است. در آمریکا این بسیار نگران کننده است که جناح چپ کاملا از افرادی که در این ایدئولوژی شریک هستند حمایت می کند.

نور که می‌گوید مرتبا کلاه دارای شعار معروف ترامپ (آمریکا را دوباره بزرگ کنیم) به سرش می گذارد در منطقه خودش مجبور بوده دفعات زیادی با متنفران از ترامپ مقابله کند. او گفت که اخیرا که برای خرید به یک مغازه رفته با برخورد تند یک زن مسن که به او به خاطر داشتن این کلاه اعتراض کرد مواجه شده است.

او گفت که برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌اش برنامه‌ای به نام Tucker Carlson Tonight در شبکه فاکس نیوز است. او که به گفته خودش با هیچ مذهبی بزرگ نشده به دوستی‌اش با لورا لومر که برای کرسی کنگره در فلوریدا نامزد شده و با اسلام رادیکالی مخالف است ،اشاره کرد.

او به ایلهان عمر، نماینده زن دموکرات مسلمان آمریکا حمله کرده و گفت: شما اکنون در آمریکا در وضعیتی هستید که کسانی مثل ایلهان عمر را دارید که فعالانه از کشور شما متنفر هستند. او به این اشاره کرد که چطور ایلهان عمر خواستار مجازاتهای "دلسوزانه" برای ۱۳ عامل داعش که در ایالت زادگاهش مینه‌سوتا دستگیر شدند، شده است.

برادرزاده بن لادن تاکید کرد: این افتخاری است که بتوانیم به آمریکا برویم و در آنجا زندگی کنیم و از اکثر فرصتها استفاده کنیم. اگر او آنقدر از این مساله متنفر است چرا آمریکا را ترک نمی‌کند.

نور بن لادن دختر کارمن دوفور، یک نویسنده سوئیسی و یسلام بن لادن، برادر ناتنی مسن‌تر اسامه است. دوفور و یسلام در ۱۹۸۸ طلاق گرفتند و نور همراه با دو خواهرش وفا و ناجیه در سوئیس بزرگ شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.