علیرضا دبیر درباره استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی گفت: باید شفاف صحبت کنیم. حقیقت این است که دیروز (شنبه) ساعت ۶ یا ۷ بعداز ظهر بعد از ظهر محمد بنا به من پیامک داد و گفت که دیگر خسته شده و نمی تواند به همکاری ادامه بدهد. 

رییس فدراسیون کشتی افزود: این مسائل در ورزش زیاد اتفاق می افتد. چند روز صبر می کنیم تا فضا آرام تر شود سپس جلسه می گذاریم و در این خصوص صحبت می کنیم. الان هم فضا را آن طور می بینم و استعفا را جدی نمی دانم. آقای بنا هم برای من و هم جامعه کشتی عزیز است و خودش هم این را می داند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این استعفا ارتباطی به جلسه روز گذشته در فدراسیون دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: خیلی در ریز این موضوع نیستم اما بالاخره حق بدهید ۷ ماه است که کشتی بلاتکلیف است. بنا هم وقتی مسئولیتی قبول می کند باید به مردم و فدراسیون پاسخگو باشد. او مسئولیت پذیر است و در این شرایط به او فشار وارد می شود. استعفای او می تواند بی دلیل هم نباشد اما اینکه استعفا رسمی باشد چنین نیست.

دبیر در پایان گفت: از مردم می خواهم دعا کنند تا شرایط عادی شود. بنا هم بداند چه در کشتی باشد یا نباشد برای ما عزیز است و زحماتش در کشتی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. امیدوارم خستگی او در برود تا باز هم بتوانیم در خدمت او باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.