روز گذشته زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای با وزیر بهداشت و درمان داشت.

این جلسه که پس از جلسه کارگروه سلامت اصفهان برگزار شد، به دنبال پیگیری مسائل حوزه سلامت در سطح ملی و استانی بود و همچنین طبق گفته نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، پیرامون مسائل مهم بهداشت و درمان کشور و استان اصفهان نیز نقطه نظرات وی بیان شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در توضیح این جلسه این‌گونه نوشت: «ما در سطح ملی نیاز به تدابیری جهت ارائه ‌پکیج‌های آموزشی، علمی و عملی جدید داریم که علاوه بر راهگشا بودن، کم هزینه‌تر هم باشد؛ در همین راستا پیشنهادی ارائه شد که بعد از به سرانجام رسیدن اعلام خواهم کرد.

وی‌ هم‌چنین عنوان کرد: مسائل و مشکلات بهداشت و درمان اصفهان با جزئیات کامل مطرح شد؛ در اصفهان اصلاحات ساختاری نیاز داریم که با ارائه نقشه راه کارآمد باید مسائل یکبار برای همیشه حل شود.

شیخی تصریح کرد: پس از توضیحات کامل، مبسوط و بحث‌های مفصل و تخصصی مقرر شد طرح و نقشه راه مورد نظر جهت رفع اشکالات زیر ساختی این حوزه در اصفهان تهیه و جهت طی مراحل خدمتشان ارائه شود؛ وزیر محترم بهداشت و درمان قول دادند مشکلات موجود در اصفهان حل شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین در پایان متنی که به دلیل برگزاری این جلسه منتشر کرده بود، قول ادامه پیگیری جهت حل این مشکلات را از طریق نمکی را داده است.

وی پیش از این نیز هنگام بازدید از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان، درخصوص اولویت‌های کمیسیون بهداشت و درمان گفته بود که در کمیسیون وزارت بهداشت و درمان با توجه به شیوع کرونا، اولین جلسه برای بررسی اقدامات وزارت بهداشت و درمان تشکیل خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.